Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Frussan Vad roligt! Y frågade mig samma dag som inbjudningarna las på brevlådan om vi skulle gifta oss. Jag kom med en massa bortförklaringar och så visst jag att deras inbjudning låg inte långt från där vi sat... Lite komiskt!

Lycka till med inbjudningarna!

• Gotland08

Oj, vad mycket som händer på tråden en tisdagkväll när man är på kören...

c t: Ett stort grattis, fan vad kul

Vi ska ha runda bord, om det finns att hitta på Gotland! Ett ganska lågt blomsterarr. i kristallskålar som står på tre ben. Blommorna kommer att gå i créme och svagt rosa rosor, lite grön fyllning och murgröna. Funderar på grå duk, massor av ljus. Har köpt fyrpack värmeljuskoppar för 9:- på Ikea, sammanlagt 100 st, som jag sätter rispapper på. Ni kan se i mitt bildgalleri. Sen funderar jag på att strö ut något som ser ut som iskristaller eller något liknande.

Vinterbrud-08 Jättefina snökristaller! Kanske gör några och har som dekoration i lokalen. Är det verkligen pudrat med socker, ser så fluffigt ut?

• Gotland08

frussan: Det där med fiberduk har jag också funderat på men att spänna som en rund cylinder från golv till tak i hörnen och ha ljusslingor inne i cylindern som sprider ett milt sken. Har inte testat hur det kan se ut men tror det kan bli häftigt.

Kanske dags att köpa in lite fiberduk och testa

Kul att så många är på den 19:e. Jag gör en lista:

Gotland08
    c t
    Qozze
    vinterbrud
    Snöbrud08
    jennysnartfru

Har jag missat någon?

• Gotland08

Jättefin klänning JennyochTobias och spännande med din klänning Jennysnartfru, roligt att era nicks startar med Jenny!

Nu har jag äntligen hittat en länk till "min" ring www.frickesguldsmide.se/htmlsidor/frickesguld2.htm Vi har inte beställt den än men vi ska göra det om ett par veckor...om vi inte hittar någon annan som vi gillar mer

• Gotland08

Klicka på vitguld m. sju prinsesslipade brillianter

• Gotland08

Stavningen var inte på topp såg jag...

• Gotland08

Nu har jag lagt ringen i mitt galleri Lite förvirrad idag...

• Gotland08

Jag har ingen förlovningsring och den ringen som jag vill ha ser ju ut som två som du kan se i mitt galleri. Blev kär i den och har svårt att ta in någon annan, satt väldigt fint på fingret.

• Gotland08

Åh, Oozze vad spännande! Du bara måste visa bilder när klänningen kommer

• Gotland08

Hoppas klänningen kommer snart...

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...