Inlägg från: Skottdagen2008 |Visa alla inlägg
  • Skottdagen2008

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

In tror vi antingen mendellson eller den andre och ut tvärtom

Solo via soloist "From this moment on"
    Solo av mig " Det vackraste" HEMLIGT!!!!

• Skottdagen2008

Jag har inte riktigt förstått varför man ska ha sexiga kläder under klänningen. vi kommer i alla fall att somna för vi tänkte parta så sent och då vill jag ha bekväma underkläder eftersom ajg ska ha dem hela dagen och dansa och gå vackert och så, vill inte att det är någon spets som kliar.

• Skottdagen2008

Jo, på morgonen kan man smyga på sig lite snyggt.

• Skottdagen2008

Oj, vi gifter oss 29 feb och har redan haft O.S.A. 1 augusti så det är nog helt upp till dig när du vill.

• Skottdagen2008

Vi valde ju att ha så tidigt för vi bjöd 100 personer och för att alla skulle få plats på flyg till bra priser och hotellnätter så tyckte vi att det var OK att följa råden i Allt om Bröllop, dvs 9 månader innan skicka iväg och 6 mån innan få tillbaka.

• Skottdagen2008

Jag har en liten kille som blir 2 år och 2 månader då vi gifter oss ovh visst, man får sitta uppe på nätterna och det där med att gå på stanoch göra ärenden eller bara inspirationsshoppa det är inte riktigt lätt precis. Jag kan inte bara strosa omkring på stan och kolla runt utan måste i princip veta vad jag ska ha, handla det och så hem. Ibland får jag egen tid men då utnyttjar jag den till att träna eller helt enkelt bara ta det lugnt. Har väldigt mycket att göra på jobbet också.

abbie80 skrev 2007-10-25 02:47:30 följande:
    Ar det manga har inne som har barn redan? Jag jobbar extra pa sidan av studerandet och tar hand om en liten tjej, hur hinner ni med att planera med sma barn pa hemmaplan?
  • Skottdagen2008

Vi fick svaren ltie pö om pö, men den första var riktigt rolig. min kompis som ringde och bara sa SJÄLVKLART!! och det var på fredagen. vi skickade iväg den i postlådan på torsdag kväll och hade verkligeninte förväntat oss några svar före helgen. Tog ett tag innan jag fattade va han menade.

Jo, våra inbjudningar hänger runt om i Sverige på kylen har jag sett = kul! Man kan ju skriva in det i agendan, men förhoppningsvis tycker de att de var lika fina som de sa.

• Skottdagen2008

Jag tycker det är märkligt att man svarar sent för det brukar man väl veta ganska snart OM man vill gå och om man KAN gå.

• Skottdagen2008

börjar känna lite panik inför efternamnet. Vi vill heta lika, men min m2b vill hitta på något unikt och eget. får panik, det är juinte så lång tid kvar och ett namn bör man väl känna för ordentligt, elelr?

• Skottdagen2008

Jo, man vill ju känna för namnet på en gång och så att man inte bara "hittar" på något.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...