• snofsan

"fina" kommentarer

oki nu blir det nog OT

men ja undrar om det e nån som har det likadant som jag...

som tex det här med kommentarer....

min mormor tittade på mina fötter en gång när jag var liten å utbrast

- meen åhhhh vilka sttora fötter du har å vilka låånga tår de e

- öhhh okej (har juh komplex för min låånga å sora fötter...

mormor en till

vi var på kusten jag med mamma pappa å bröder när ja va ungeför 10 år min mormor å morfar va med å moin moster med famlj...

jag va knubbig när ja va liten men inte tjock å ja tyckte om potatis å bea sås..

- meen lilla du inte ska du väl äta mer du som e så tjock
    - va fan,, tack...

jag börjar stor gråta springer där ifrån hon tar tag i min arm ja slår henne på armen så förtvivlad sätter mej innanför förtältet (dom hade stuga en bit ifrån oss)pappa kommer efter mej å tröstar

mormors groder hoppar verkligen ur käften på na titt som tätt...
    å trorts att jag e 24 år blir ja fortfarande lessen när dom hoppar.. men ja försökker att slå dövörat till för ja e inte den enda hon kommenterar..

• Svar på tråden "fina" kommentarer
  • Sister of the Night

Snofsan

Säg det en dag efter bröllopet
    Det går ju utmärkt att slå en signal från flygplatsen

• snofsan

Sister of the Night

haha ja då e man juh på väg till smekmånaden å lååångt bort ifrån henne moahhahahahah ilken bra id+e

• Sister of the Night

Snofsan

Moahahahahahahahaaaaaa!!!

• Toratenshi

Snofsan: hon sa inte så mycket, hon blev mest rejält stött. Men hon förstod väll att det inte var så uppskattat *suck*

• snofsan

Toratenshi: modigt av dej att morra ifrån iaf *bugar*

• ninjan

haha, min mormor är likadan Hon säger alltid vad hon tycker, och hon tvekar aldrig att ge råd om förbättringar..oavsett om man har bett om råd eller ej

För typ två år sen när vi satt och drack kaffe så tyckte hon att jag hade fått så fett hår! ok, inte så jobbig kommentar, men varför ens kommentera? Jag förklarade om mina hormonrubbningar ( hade slutat med p-piller och allt var i oordning med min kropp ) Men det skrattade hon bara åt, nä, det berodde nog på att jag färgade det för ofta.

Min farmor tyckte en gång att jag hade blivit så "trind".. jag var 17 år, och ville vara allt annat än "trind". Men jag tog inte åt mej så mycket. farmor var världens snällaste tant, även om det kopm grodor hennes sista tid.

• jåi

Jag var på stan med min mormor och förra sommaren och prövade linnen. Hittade ett jätte fint som jag verkligen gillade. Då säger hon "För att passa i det där linnet så måste man ha bröst å det har ju inte du"
    Snacka om att jag blev ledsen

• ninjan

min mormor föreslog en gång att jag skulle klä mej i stora skjortor så att mina stora bröst inte skulle synas så bra!

• snofsan

ninjan och jåi : ja undrar egentligen varför de e ens mormor som säger så himla duma saker till en... till mig har hon sagt typ den tröjan kan du inte ha du ser tjock ut sv. osv...

• Karis Annelie

Min mormor kläckte ur sig en gång "åå va tråkigt att du färgar håret sådär brunt, du som har så fint lite rödaktigt hår!"
    ööööh?? jag har brunt hår normalt, hade inte färgat på jättelänge så det var min riktiga färg som var framme...
    Hade tidigare under ett par år färgat lite rödaktigt... men herregud hela uppväxten var jag ju brun??? Hon ÄR SKUM!

• snofsan

Karis Annelie: *hahah* snacka om noll koll din mormor har

Svar på tråden "fina" kommentarer