han vill men inte jag...
tack=) har mest sidan för att kunna dela med mig av bilderna, har inte gett adressen till gästerna, vill ju inte att de ska se allt innan!!
Låter härligt med Grenada, när har ni planerat att åka?
Nja, me gästlistorna resonerade vi som så att vi bjuder alla som vi umgås med och eftersom vi inte har tre rätters utan buffé så kändes d inte så nödvändigt att begräsnsa gästlistan.. men vi bjuder ca 60 pers, sen tror jag inte att alla kommer, våra mor/farföräldrar börjar bli till åren och kanske inte orkar resa osv.. men d e trist om ngn blir sur för de inte är bjudna!!
På min pappas sida har jag inte bjudit ngn, men umgås ju aldrig me dem o har ingen kontakt heller.. visserligen va jag på deras bröllop, men då som "barn till pappa".. så de får väl bli sura om de vill..
Tycker ni gjorde helt rätt o känner ni att d va rätt så e d ju inte mycke mer o diskutera, bara löjligt att han går o grämer sig över d!!
Har 2 år kvar av utbildningen, utöver d år jag börjat nu, så e en del.. men kan nog korta ner d lite grann, har lite poäng tillgodo osv.. men blir nog ett uppehåll efter detta året, eller om jag hinner me en termin till så uppehållet blir år 3.. hm.. a d löser sig *s*
Har funderat lite på d där me mammapeng osv, jag e ju student o får då lägsta beloppet, men samtidigt står d att d baseras på senaste lönen.. o jag har ju jobbat varje sommar, så e d då den lönen d beräknas på??? ingen aning.. märker man väl *s*
Men lägsta e typ 180 kr om dan.. klarar man sig på studielån ska man väl klara sig på det.. fast man har en extra person att försörja.. (ah, lite panik fick jag nu!)
men äh, andra har ju gjort d, varför inte vi? hehe..
har du sagt va du jobbar med förresten?