det var ju faktiskt inte så dumt förslag det där med att berömma så fort han gör ngt bra, var inte det på tv?? "klickerträna din man" =)=) alltså istället för att klicka som man gör med en hund så sa man ngt bra när han gjorde ngt rätt på så vis skull eman leda in dem på den "rätta" vägen Gud det lät ju som en sekt grej!! ja du förstår vad jag menar...
Ja det är iaf hur ja försöker skjut aupp det just nu, MEN nu är det så att vi gick upp i div 1!!!! sååå nu är ju frågan om ja ska ta mitt livs chans och se om ja skulle hålla för ettan, se hur bra ja kan bli ELLER om ja ska lägga ner och bli med barn.... när ja nämnde för honom att ja blivit j-ligt sugen på att kanske testa så blev han itne särskilt glad kan jag ju säg... har sagt innan att ja ska sluta efter denna säsongen pga att ja skadat mig mkt MEN denna chansen kommer ju aldrig igen....grrr vilket dilemma, samtidigt som jag är skit trött på fotboll så är detta ett lite annorlunda läge... jaja sorry
satt hos syrran härom dagen och höll hennes nu 8 månader gamla dotter och mös MEN jag kände inte ngn gång under den stunden att en sån här egen liten underbar varelse finns plats i mitt liv just nu... men sen två minuter senare kände ja tvärtom... fy vad jobbigt.....