han vill men inte jag...
haha, du lyckas verkligen komma undan!
Så nu har morgonillamåendet satt igång? en kompis t mig va gravid när vi gick en kemikurs, hon kräktes varje morgon på väg t skolan.. hehe.. men d försvann efter nån månad
Jag känner mig jättekonstig förresten.. har inte alls ngn aptit o mår illa ¨på kvällarna.. o e heltrött.. helskumt? sambon frågade om jag va gravid, men jag tror jag skulle märka det mer liksom? Dessutom va jag likadan när jag va väldigt stressad för ett tag sen, så d kan bero på d.. kjanske bara blir nojig av att du blev gravid! *s*
Tänkte på d här me kosten, har du kollat upp va du kan/ska va försrsiktig med att äta?
Synd att du inte bor närmre, då kunde vi ju shoppat bebiskläder! d hade vart såååå roligt!!!
En par kompisar (de som precis fick barn) åkte en tur t ullared när hon va gravid, o tänk va roligt, o få gå där o köpa ALLT man bara vill!
de va inne i typ 4 omgångar o handlade *s* d e ju så hutlöst billigt! så man kan ju köpa huuuur mycke kläder o sånt som helst!
sa d t sambon, att när vi ska få barn så ska jag åka t ullared direkt *haha*
Usch nu måste jag gå t skolan o gå en himla växthusvandring.. märkt inte på utbildningen att man ska bli marinbiolog direkt.. läsa om kottar o barr usch va tråkigt..