• A o P

cocca-cola beroende :-( OT

Hej

Jag är också med i den här klubben.... Tyvärr. Ca 3 lite cola light om dagen... MEN jag har inte druckit nåt sen i måndags... JIPPIIIII!!! Jag har slutat förr men halkat tillbaka igen. Inte för smaken utan coffeinet.

VAD ska man dricka istället då när det är lite festligare fast utan alkohol???? Det är därför jag halkar tillbaka hela tiden juh! Igår hade jag sån huvudvärk o skakig i kroppen... Men jag vet att det är över till helgen. Det brukar ta mig ca 5 dagar innan allt e ute ur kroppen. Är det nån mer som får halsbränna av cola? För det har nämligen gått bort så fort jag slutat. (3g)

• A o P

Nja sockerdricka... Jag vill ju komma bort från den där ja-la skiten nån gång...

Brukar du kolla på Anna Skipper? När hon tog bort rost från nån metall med cola???? Hur bra känns det att stoppa i sig.... NOOOT!
    Jag ska ju också NER i vikt till mitt bröllop nästa sommar så jag får väl pimpla vatten antar jag.
    Vad sägs om coffein tabletter, kan det vara en bra sluss ut från beroendet tro...?

• A o P

SUCK!
    Va jag skulle behöva en cola för att trösta mig med nu efter den här ja-la dagen.... Men jag får väl pina mig med ett gals vatten o en huvudvärkstablett. Jag drack ifs 1 cola till lunchen idag. Men det är ändå dag 5 utan 4lite/dag som det brukade vara.

Kämpa vidare alla ni som kämpar ur träsket.

• A o P

Nää, kaffe funkar inte för mig heller... Jag blir inte stor nån gång jag heller!!!

En liten fråga/undran, visst är det en hel del koffein i Fanta o Sprite också ???

Jag har paniiik idag när det är helg utan cooooooola. Hur klarar man sig!!! Tur att jag har massa jobb hela dagen. Men ikväll framför tv:n blir värre....

Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT