• TinaE

cocca-cola beroende :-( OT

*har ett glas cola bredvid mej* hihi Jag kan inte helelr sluta dricka det. Gick på GI-diet ett tag o då drack jag bara light när suget blev alldeles för stort. Sen när jag slutade med dieten, så fastnade light cola-beroendet istället. Försöker ersätta med bubbelvatten (med citronsmak). men cola e ju bara för gott.
    MÅSTE oxå sluta! och sluta med allt tjafs igen. GI here I come again....

• TinaE

Vin blir det ikväll :)
    o har inte druckit nån cola än idag. Men har lite kvar, så två glas till lär det blir. men sen ska jag abnne mej skärpa mej! Iaf minska ner på det!

• TinaE

oss två skrev 2007-09-21 16:46:30 följande:

Måste få köpa mig cola till ikväll..även om man inte borde...men livet blev lite småjobbigt idag...
    [/citat]

Hoppas det inte var nått allvarligt *kramen om*
    ibland får man trösta sig med nått man tycker om...
    20080808 skrev 2007-09-21 16:52:20 följande:
    [citat]
    Var som att hitta sig själv när jag hittade denna tråden Skulle gärna vilja byta ut colan mot loka och ramlösa och sånt men tycker inte om det Så jobbigt. Och det är ju så gott. Passar bäst till god mat och alla andra sötsaker man stoppar i sig, men hjälper verkligen inte när man försöker gå ner i vikt så nu ska jag också försöka sluta. Idag ska jag köpa nåt annat att dricka. Är Fanta och Sprite och sånt mer Ok?
    Jag tyckte inte heller om det förut...men jag började dricka Bonaquas med lite kolsyra (citronsmak) o jag började tillslut inte få nog av den istället hihi o sen efter det har det gått mycket lättare o dricka med kolsyra. Idag gillar jag Loka minst lika mycket. men kör mest på citron (dom andra smakerna är lite för söta tycker jag).
    Men prova BonAqua Silver lättkolsyrat, citronsmak. Ett tips bara!
  • TinaE

Drack bara liite cola igår, nått glas!
    Blev vin istället hihi

• TinaE

Inte ett enda glas cola på heeela helgen! *stolt*

Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT