• snofsan

cocca-cola beroende :-( OT

Novemberbrud2007 : jag ja sitter å funderar på om de inte e egentligen kolsyran jag saknar ska nog köpa en sån där soda stream bra förslag

• snofsan

Höstbrud-07 : nä man får väl egentligen inte dricka så möe cola å kaffe då de e juh så möe koffin i de.

men nu tjejer jag har jobbat på ett ungdomskaffe ikväll å där flödade colan men INTE med mig jagdrack vatten FAKTISKT men så lyxade jag till det med en chokladboll

dag 1 å FAKTISKT så har cola begäret minskat!?
    *weeeeeeeeee*

• snofsan

fjäskan: *apploderar* weeeeeeee grattis fjäskan

det går framåt för oss

• snofsan

ja verkligen vilken tur då att jag startade denna tråd var en anning lite deprimerad då jag drack colan men nu känns det som om jag ska klara av det

*hurra för oss*

• snofsan

PennyJenny : ja det e nog så tyvärr, det var likadant för mig så fort jag drack cola så blev jag sugen på godis elle nått liknande

fjäskan: *SKÅL tebax med mitt vatten *

• snofsan

Suck..

jag längatr effter en cola nnu juh... har ont i huvudet å e suuuuuuur......

ja som trodde att det skulle gå bra det verkade som det igår juh

• snofsan

idag är det dag två utan cola å nu på morgonen känner ja mej riktigt ok... men de e på kvällen de brukar komma..

oboy idag e det fredag oxå då ska det vara fredagsmys... kommer sakna min cola till de....

• snofsan

japp de e trökigt å ja dricker nu fanta men de e på någooot sätt inte lika gott som cola

*snyffffffffffft*

• snofsan
    20080808 skrev 2007-09-21 16:52:20 följande:
    Var som att hitta sig själv när jag hittade denna tråden Skulle gärna vilja byta ut colan mot loka och ramlösa och sånt men tycker inte om det Så jobbigt. Och det är ju så gott. Passar bäst till god mat och alla andra sötsaker man stoppar i sig, men hjälper verkligen inte när man försöker gå ner i vikt så nu ska jag också försöka sluta. Idag ska jag köpa nåt annat att dricka. Är Fanta och Sprite och sånt mer Ok?
    fanta e juh e liten tröst iaf... ja dricker själv fanta jus nu.. buuhuhuhuhuhuhuhuhu men huvudvärken börjar att komma nu för att det e min dag två utan cola *snyft* saknar mitt gyllene guld.....

-----------------------
    oss två : *meeeeeeeega kraaaaaamisar*
Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT