Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

16 aug

så tänker jag också, vi ville gärna åka å se turkiet och ha vart där på semestern. semestern där var toppen på alla vis förutom de där irriterande försäljarna

• bridesilly

hofsan

har du varit i fig tree bay? Finns några shoppingmöjligheter? vill inte endast ha sol och bad annars har jag bara hört bra om det resemålet på cypern

• bridesilly

var var det vapnö låg nu igen?

• bridesilly

Min klänning kom idag föresten

• bridesilly

Japp dom har hittat den

kan lägga upp en bild som jag har fotat på den sen. Var inte så lätt att ta bild på mig själv i den så ni får se den på sängen eller bilden som jag fick av fabriken

• bridesilly

nu ligger en bild i mitt galleri...den är vidare nertill och har chapel train även där med broderier, sjukt fint material

tar bort bilden igen sen för min blivande får inte se den

• bridesilly

fröken fiffi

oj vem man ska välja till vad det är en svår fråga och har gett oss mest huvudbry till det kommande bröllopet vill jag lova. Vem ska man be att göra vad, ingen aning för tillfället så det är väl det vi funderar över mest nu i planeringsstadiet!

• bridesilly

fröken fiffi

Va roligt att det går framåt i planeringen

• bridesilly

sitter och funderar på om man ska göra vigselprogrammen själv för dom är ju inte så avancerade. någon som har gjort på avlånga papper om man delar ett a4 på längden?

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts