Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

virvel

ja det kanske det är ..hmmm jag vet inte exakt men dom är långa och höga iaf ...dom som va på kortdesign i det stuket jag vill ha var samma mått på som ett a4 iof

www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=4700&type=6

• bridesilly

åååh är det mässa i helgen också jag vill också gå men jag måste jobba

• bridesilly

virvel

japp jag vill ha vigselprogram fast i den modellen som festprogrammen är i på kortdesign. Har redan en massa mallar som jag fått via mail men jag funderar på papper som passar i skrivaren som samtidigt är fint om man ska göra det själv??! nån som vet?

• bridesilly

åh va besviken jag är...höll på att pyssla med mina placeringskort och stämpla dom. Köp INTE de mjuka stämplarna som har skumgummi på baksidan..blir jättefula fläckar på alltihopa

• bridesilly

jag köpte vita från panduro som jag skulle stämpla med ett fint grönt mönster med det bara kladdar utanför tyvärr...får nog köpa en stämpel som är med trä istället tror jag

• bridesilly

virvel

här har du de korten som jag har köpt artikelnummer 672031

• bridesilly

virvel

ja jag hade tänkt att skriva namnen för hand..har köpt samma färg på pennan som på stämpeldynan så det kan nog bli bra med en bättre stämpel sen då

• bridesilly

virvel

tänkte lägga dem på tallriken jämte servetten

• bridesilly

Har planeringen fortskridit för någon? Jag sitter för fullt och letar och planerar mina tärnors kläder

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts