Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

Jag hade nog inte bjudit denne kompis om jag inte fick komma på hennes bröllop!
    16 aug skrev 2007-11-04 01:39:08 följande:

hmm behöver tips, om ni vill ge En kompis till mig är gift, hon bjöd 2 av "oss i gänget". Hon hade begränsat sa hon. Det förstår jag helt - såg på kort då var det någon med som hon har känt kanske 1 år- idag sa hon at dom inte umgås, för hon tycker inte om henne. = hon blev bjuden men inte jag ( vi har känt varandra sen vi var små) Ska jag bjuda henne? 1: för att visa henne att jag ser oss som vänner2: att visa henne att jag inte är som henne?Förstår ni hur jag tänker? Samtidigt vill jag inte bjuda henne- då inte jag blev bjuden till deras..
  • bridesilly

åååh jag blir galen...min ring har fortfarande inte kommit till butiken ens Två veckor sedan vi beställde nu!

• bridesilly

Dom sa att det tar inte så lång tid att få hem, en vecka ungefär och sen skulle den skickas på gravyr och sådär. Men den har inte ens dykt upp hos dem än

blivandefrularsed skrev 2007-11-06 22:21:21 följande:
    Hur lång tid sa dom att det skulle ta?
  • bridesilly

En sak går att kryssa i på färdigt listan, tärnklänningar färdiga

• bridesilly

Klänningarna finns i galleriet Dom är gröna
    16 aug skrev 2007-11-07 17:48:59 följande:

bridesilly: så bra Vad för färg?
  • bridesilly

Hehe jag har valt dom helt och hållet, dom vet inte ens att vi ska gifta oss än.
    Har skyllt på det ena och det andra varför jag tar deras mått...julklappar å sådana udanflykter hihihi
    Men denna modellen hoppas jag kommer att passa alla mina tärnor eftersom den endast är tight vid bysten och där ska måtten stämma nästintill exakt

Vi kommer nog att köra på musik på ipod eller liknande så att vi kan välja helt och hållet själva vilken musik som kommer spelas och så slipper man den dyra kostnaden med live musik.
    16 aug skrev 2007-11-07 19:12:15 följande:

fina!! Har du valt dom eller tärnorna? Alltså fick dom välja färg? Hmm ja kryssa i ngt som är färdigt-- önskar jag kunde det! Allt är halvärdigt.. Hitta ingen catering, så svårt att veta vilka som är bra ju. Jag vill ha catering, inte ha det i en restaurang eller slott.. ( jag är nog tvärtom alla andra)Vi hittar inget bra band.. BLÄ Vad ska ni ha för band? eller DJ, eller vad ska ni ha?
  • bridesilly

blivandefrularsed

Tror att det är många som kör musik på dator eller ipod eller så just på grund av smidigheten tror jag. Vi har redan högtalare och sådant som vi kan använda i lokalen så det känns som det bästa alternativet

• bridesilly

Vad ger ni hos era fotografer flickor? Har tittat mycket innan vi bestämde oss och bokade men jag är förvånad över vilken jätteskillnad det är i priser inte sant?

• bridesilly

Hur många bilder ingår i albumet då? Vi betalar en grundsumma och sen får man välja prisklass på sitt album med hur många bilder och vilket material man ska ha
    16 aug skrev 2007-11-07 22:27:19 följande:

5000 ger vi för ett "vanligt" album. Men vi vet inte vad vi ska ha än, men minst det...
Svar på tråden Augustilistan 2008 forts