Augustilistan 2008 forts
Jag har inte fixat fler papper och sådant till min weddingplanner, har nästan glömt bort den mitt i allt julstökande här hemma Men jag ska börja kopiera gästlistan och lite sånt en dag här. Har du hittat plastfickor? Jag har inte hittat i den storleken som är i den boken. Det där med stansen var smart Men å andra sidan har jag inga stansar..hmm får fundera ut nåt att göra hål med eftersom det inte fungerar med vanlig håltagare!
Virvel skrev 2007-12-06 18:10:52 följande:
Klänningen till vår tjej Nellie kom idag. Den är superfin!I kjolen var det först ett foder, sedan ett grått glansigt tyg och över det så är det ett lager med tyll med lite gnistrande små, små stenar på vissa ställen. På överlivet så är det fint midjeband som blir en stor rosett framtill.Endast 98 kr från H&M. Jag blir lycklig när jag gör sådana fynd.Tyvärr så hade dom inga finbyxor till Elliot på Lindex. Får väl hoppas att jag hittar några begagnade.BridesillyHar du fått någon ordning på din weddingplanner? Jag har dragit kopior på gästlistan och sedan skar jag pappret till rätt storlek med min pappersskärare. Den köpte jag i början när jag trodde att jag behövde den till korten så jag hade glömt att jag hade den.Hålen i papprena fixade jag med en lite stans som gör så att det blir som hjärtan istället för runda hål. Så jag trycker ut hålen ett och ett.Har du hittat någon plastficka?