Ja men du får helt enkelt sluta leta efter att du har köpt din klänning. Men jag tror inte att det ska vara några problem för efter att man har hittat "sin" klänning så kan man inte hitta någon som har bättre detaljer eller snitt. Så är det för mig iaf, hittar ingen bättre fast jag tittar massor av klänningar på nätet och i butiker!
Miss Blue skrev 2007-12-08 22:29:21 följande:
Jag vill ha en som går typ till midjan (lite längre ner mot rumpan..). Gärna i två lager, varav det ena är kortare...svårt att förklara..Sen vill jag ha en snygg sömm i kanten, ganska enkel eftersom klänningen har broderier. I den butiken som har den klänningen jag troligen ska ha, hade de gjort en slöja (hon är sömmerska som har butiken) som matchar till klänningen med röda broderier (samma modell) som jag fick prova. Den var lagom längd och hade ett enklare "broderi" snirkligt runt själva slöjan, sen hade hon sytt dit pärlor/paljetter i rött (extra till klänningen). Så vill jag kan jag få en sån med silverpaljetter/pärlor. Glömde dock att fråga vad den kostade.......Ska ändå ringa på måndag och säga att jag vill ha klänningen! Men vad det är svårt med beslut!!!!! Tänk om man hinner ändra sig till augusti???Oj nu bidde det en liten novell....sorry...