Augustilistan 2008 forts
Oooh nu får jag panik, beställde mina inbjudningar igår och ska skica ut dom i början av året. Satte sista osa 30 april..är det för tidigt/sent?
Oooh nu får jag panik, beställde mina inbjudningar igår och ska skica ut dom i början av året. Satte sista osa 30 april..är det för tidigt/sent?
Skönt att höra att det inte är försent. Vill inte ha senare osa heller för jag har inte en aning hur länge innnan catering och bageri med mera vill veta hur många som kommer?!?! Nån som vet?
Idag fick vi korten från kortdesign. Vita med silverhjärtan på. Både inbjudningskort och vigselprogram. Vi är jättenöjda. Köpte även matchande gästbok till dessa och engångskameror Kul att få hem dom, men nu är man väldigt sugen på att lägga dom på posten också
Hmm vore jag som du så skulle jag fundera på om ni kanske skulle ha info blad med i inbjudan? Det kommer vi ha där vi informerar om det nödvändigaste som alla måste veta inför vår dag och sen en länk adress till en weddingannouncer där dom kan läsa uppdateringar dom som kan internet
Vill du ha ett rim blir det svårare för det är jag inge bra på alls Men har du ett bra rim så skriv det och så som du säger ett kontonummer där man kan sätta in valfri summa
16 aug skrev 2007-10-31 21:46:21 följande:
här är länken till de korten vi skickade efter Vi tog vanliga storleken på inbjudan men som vigselprogram valde vi modellen som heter festprogram
16 aug skrev 2007-10-31 21:46:21 följande:
länken kunde va bra med då
www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=4700
vi har grönt vitt och silver
Jiipiii jag är så lättad över att vi har bokat en fotograf nu. Känns bra Supertrevlig var han också. Det är viktigt tycker jag att det är någon som lyssnar och förstår hur man vill ha det och gör utefter önskemål
Idag har jag knepat och knåpat ihop kuverten till inbjudningarna. Stämplat lite
Jepp helt klart! Vi har planerat vårt bröllop sedan maj i år och det är tur det för oj oj vad mycket som måste tas beslut om och inhandlas Men roligt är det!