Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

Men nu när julen kommer och de flesta lägger bröllopsplanerna åt sidan(?) så kanske det inte kommer vara lika mycket action på BT trådarna ang våra bröllop, vad ska vi då prata om

• bridesilly

Jag ska köpa massor med julklappar men i år känner jag ingen ro till det för för tillfället är det mycket roligare att dränka sig i bröllopstidingar och böcker och planer med BT

• bridesilly

here comes the briiiiide...lalalalalalaaaaa...eller vänta nu jingle bells skulle det va

• bridesilly

Föresten en fråga, jag köpte min slöja på brudbutik, vart sjutton köper man kammen till den? skulle man köpte det i butiken? kom jag på när jag kom hem att jag inte hade någon

• bridesilly

Kanske får göra det, trodde att kam satt på och tittade inte i påsen när jag gick därifrån, den jag testade hade ju kan haha jaja jag får gå in och fråga

• bridesilly

miss blue

ta den som du ser fantastisk ut i nu av dom du redan har provat...man ska inte jaga för många klänningar då får man sån beslutsångest så det inte är klokt sen!

• bridesilly

Japp den hänger i min garderob..fast det är inte den som är på bild i mitt galleri

• bridesilly

njae inte upplagd på den uppsydda men jag kan leta om jag hittar originalet som den är uppsydd ifrån

• bridesilly

ååh va mysigt Vilken romantisk karl du har
    16 aug skrev 2007-11-24 10:10:13 följande:

Igår, sa min sambo till mig att vi skulle gå ner & bada i bubbelbadet... När jag kom ner så så var det tända ljus, dricka i isbunke.. Han friade igen!!!! Han friade första gången när vi förlovade oss, i Afrika, men det var ca 4 år sedan.. Så detta kom som en överraskning! Han gav mig jätte fina örhängen! Han kan ju inte ge mig ringen ( har inte gjort den än ) kram på er!
  • bridesilly

Japp precis så är det mest romantiska. det man inte förväntar sig, sånt dom gör för att dom vill och har kommit på ideen själva

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts