Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

Vi har osa sista april. De som inte har hört av sig då kommer jag ringa till! Jag kommer nog skriva en liten rad i infot att det är viktigt att höra av sig att man kommer eller inte för annars räknas det som om man inte kommer att närvara!

• bridesilly

Men om dom bara dyker upp? Hur löser ni det om ni inte har informerat om att dyker inget svar upp så beställs ingen mat= därav kan man inte närvara på festen?

• bridesilly

Ja Jag hämtade den igår och då var den precis som den skulle vara. Det vill säga en guldsmed som inte var halvblind eller nåt hade gjort om den till original igen
    Miss Blue skrev 2007-12-14 14:15:43 följande:

Ja jag hoppas verkligen att man får ett SVAR från alla. Vare sig det är ja eller nej....Såg i en annan tråd, Bridesilly, att du fått din ring *nyfiken* Jaha ni brudar, hur går det annars med planeringen?Här är det lugnt, nu håller jag på och letar ring. Ska sälja lite gamla guldsmycken så jag har en slant till nya ringen. Men gud vad det skiljer i pris vad man får per gram!! Jag har fått pris från 45kr/gram till 75kr/gram för 18karat guld....Det lönar sig att kolla upp det!!
  • bridesilly

GRATTIS! Va roligt att du känner dig fin Det är såklart hur man känner sig själv som är viktigast. Du kommer säkert vara bedårande vacker på din bröllopsdag. Lycka till

misstrixie skrev 2007-12-15 15:15:06 följande:
    Oh, en sak till bara innan jag lämnar denna härliga tråden... jag har gått ner 15 kilo! Kan jag bara hålla detta kommer jag känna mig sååå fin i min klänning!Kramar till alla!
  • bridesilly

Med risk för att bli tjatig så tänk bara på att alla som jobbar i vården redan har bokat in sina semestrar och fått dem godkände i slutet februari.
    Fast å andra sidan så är det ju oftast bara en dag det handlar om så då kanske man kan ta ledig bara den dagen om man råkar jobba då

• bridesilly

hahaha nä precis, klart dom inte kommer att missa det bästaste bröllopet på årtionden eller hur

Humlanekerö skrev 2007-12-15 18:49:07 följande:
    Bridesilly:Jag hoppas det oxå,men då vi gifter oss är ju ofta i slutet av alla semestrar,så jag är liite liite orolig att några tar en resa du vet i sista stund innan jobb o skola startar..men så dumma kan de väl inte vara så de missar årtiondets bröllop o fest ;-D!?HAha!
  • bridesilly

Den här listan som misstrixie nu senast uppdaterade är det den som stämmer nu? Så jag kan plita ner er i nästa

• bridesilly

Alla som är online i helgen kan väl kolla att ni är med Annars tar det tre månader igen innan man kommer med på augustilistan,
    den viktigaste listan på hela BT hahahahaha

• bridesilly

Ja jag har alltid vetat vilken sorts ring jag vill ha. Kanske en flickdröm som hänger kvar men en enstensdiamant ring med prinsess modell har alltid alltid varit den jag vill ha och nu får jag en sån

• bridesilly

åh förlåt, jag har jobbat hela helgen så jag har inte hunnit. Ska se om jag kan smyga till mig en bild när vi har bakat klart lussekatterna och pepparkakorna

sussa84 skrev 2007-12-17 16:24:50 följande:
    Bridesilly: sa din blivande ifrån om att du fick ta foto på ringen *vill ju se*
Svar på tråden Augustilistan 2008 forts