Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

Augustilistan 2008 forts

Håller med dig. Vi har ju tom svarskort och förfrankerat kuvert. Enklare kan det väl inte bli. Kryssa och lägg på lådan.

tofflisar skrev 2007-12-14 12:18:11 följande:
    Det är ju därför man har osa.. det måste väl vettiga människor veta?
  • Virvel

Välkomna alla nya till tråden.

Kalevala
    Glöm inte att kopiera senaste listan men namn och lägg in dig själv vid rätt datum. Tråden ska snart förnyas och då är det kul om alla står med i listan.

• Virvel

Jag köpte mina ringar hos www.jempguld.se Dom har Schalinsringar till väldigt bra priser. Hoffsan här i tråden köpte också sin där och är jättenöjd.
    Miss Blue skrev 2007-12-16 20:52:59 följande:

Hej hej!Jag är i ring-letar-tagen just nu...Var och kollade lite med mamsen i en närliggande stad, hittade en jättefin ring på Hallbergs, en Schalinsring (finns i mitt galleri, den första). Satt jättefint ihop med min gamla förlovningsring. Tyvärr tycker min blivande att den är lite för dyr (nästan 10.000kr) men jag försöker bearbeta honom lite. Tjejen i butiken sa att de brukar ha erbjudanden för kunder med 25% rabatt, kan vara värt att vänta på. Jag har ju ingen brådska precis...då blir det lite billigare + att jag sålt lite gammalt guld oxå (fick en 1000-lapp). Så lite billigare blir det i slutänden......kanske?!?!?!
  • Virvel

Gravyr ingår i priset. Läste inte alla inlägg innan jag svarade så jag såg inte att du redan hade fått tipset. SÅ går det när man ska vara snabb.

• Virvel

Jag åkte till Jempguld och provade ut ringarna sedan så fick jag lösa ut dom mot postförskott. Alltså du betalar när du hämtar paketet.
    Miss Blue skrev 2007-12-17 11:39:49 följande:

Nu har jag rätt ring i mitt galleri, hittade den via Schalins sida. Det gick att söka på återförsäljare+ort och då fick jag fram ringen med Hallbergs artnr! Jippie! Nu ska jag försöka hitta den billigare än 9375kr....Ni som köpt via nätet har det funkat bra??Är lite skraj när det är så mycket pengar..hur funkar det, betalar man i förväg????Är sååå förtjust i den ringen - VILL HA!!!!!
  • Virvel

Letade efter din ring hos Jempguld men jag hittar den inte. Har du kollat på deras hemsida?

• Virvel

Jag letar efter silverfärgade skor till bröllopet. Är det någon som ser några i butik så hojta gärna till. Det kan vara kilklack, ballerina bara det inte är högre klack än tre cm.

Har ni några tips på var jag kan hitta bilder på dukningar?

• Virvel

Det blev dom här www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx?
    Jag har ett par ballerina i silver redan men dom är lite mer sportiga så vi får väl se hur dom här ser ut och känns på när dom kommer. Skönt att jag kan skicka tillbaka dom om dom inte känns bra. Tyckte det var lite kul att ha silvriga skor eftesom vi har silver, svart och vitt som tema.
    ImageSource=60-3167.jpg

Kattis08 skrev 2007-12-17 13:58:24 följande:
    Virvel: Ellos har en del silverskor, bla den här www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx# Kanske nåt där som passar?
  • Virvel

Jag tycker att du ska ringa till Jempguld och fråga om dom får in den om om dom får det till vilket pris den säljs. Dom är jättetrevliga att ha att göra med.
    Miss Blue skrev 2007-12-17 20:49:30 följande:

Jag kollade Jempguld igår men jag hittade inte heller ringen där..Enda stället jag hittat den på är:www.schalins.se/show_outImages.aspdet är ring nr: 033-322-9
  • Virvel

Kan du inte skriva Augustilistan 2008 del 3 som rubrik. Tycker det är lite kul att se hur många omstarter det bli till slut. Är ganska lättroad av mig.

bridesilly skrev 2007-12-20 08:11:51 följande:
    så nu är det i brådaste rappet om någon har ramlat ur eller vill lägga till sig...skynda skynda annars dröjer det 3 månader igen
Svar på tråden Augustilistan 2008 forts