Augustilistan 2008 forts
Håller med dig. Vi har ju tom svarskort och förfrankerat kuvert. Enklare kan det väl inte bli. Kryssa och lägg på lådan.
Håller med dig. Vi har ju tom svarskort och förfrankerat kuvert. Enklare kan det väl inte bli. Kryssa och lägg på lådan.
Välkomna alla nya till tråden.
Kalevala
Glöm inte att kopiera senaste listan men namn och lägg in dig själv vid rätt datum. Tråden ska snart förnyas och då är det kul om alla står med i listan.
Jag köpte mina ringar hos www.jempguld.se Dom har Schalinsringar till väldigt bra priser. Hoffsan här i tråden köpte också sin där och är jättenöjd.
Miss Blue skrev 2007-12-16 20:52:59 följande:
Gravyr ingår i priset. Läste inte alla inlägg innan jag svarade så jag såg inte att du redan hade fått tipset. SÅ går det när man ska vara snabb.
Jag åkte till Jempguld och provade ut ringarna sedan så fick jag lösa ut dom mot postförskott. Alltså du betalar när du hämtar paketet.
Miss Blue skrev 2007-12-17 11:39:49 följande:
Letade efter din ring hos Jempguld men jag hittar den inte. Har du kollat på deras hemsida?
Jag letar efter silverfärgade skor till bröllopet. Är det någon som ser några i butik så hojta gärna till. Det kan vara kilklack, ballerina bara det inte är högre klack än tre cm.
Har ni några tips på var jag kan hitta bilder på dukningar?
Det blev dom här www.ellos.se/misc/ProductZoom.aspx?
Jag har ett par ballerina i silver redan men dom är lite mer sportiga så vi får väl se hur dom här ser ut och känns på när dom kommer. Skönt att jag kan skicka tillbaka dom om dom inte känns bra. Tyckte det var lite kul att ha silvriga skor eftesom vi har silver, svart och vitt som tema.
ImageSource=60-3167.jpg
Testar igen www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=190728&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
Jag tycker att du ska ringa till Jempguld och fråga om dom får in den om om dom får det till vilket pris den säljs. Dom är jättetrevliga att ha att göra med.
Miss Blue skrev 2007-12-17 20:49:30 följande:
Välkommen till tråden balibaby.
Kan du inte skriva Augustilistan 2008 del 3 som rubrik. Tycker det är lite kul att se hur många omstarter det bli till slut. Är ganska lättroad av mig.