Barn som motsätter sig bröllop!
Vi har haft samma problem, med min 14 åring.
Men, vi gjorde klart för honom att vi älskar varandra och att det även var till hans fördel att han vet att vi kommer hålla ihop.Trygghet, kontinuitet. O att vi vill vara en familj med honom med!
Var ärlig o fråga varför det ändrat för henne(barnet)? Prata om mamman som "människor" tycker ibland grejer, är ledsna MEN vi älskar ändå varandra och vi kommer att gifta oss.
Ge en hedersuppgift...överräcka ringen?Shoppa finkläder, skor nu redan som smakprov.
Visa att hon behövs, ORKA KÄMPA FAST DU VILL SÄGA;Jag skiter i va du tycker unge...
Man kan överraska den kämpigaste unge genom att ge kärlek så mycket man orkar trots alla motgångar....
Hon kommer säkert att pröva pappan åxå på diverse olika sätt men grundfrågan från henne är; älskar du åxå MIG ännu?
Det är sååååå jobbigt o jag säger inte att våra problem är förbi NEJ men faktum är att 14åringen var såååå stolt då han fick prova kostym, fick eget corsage...fick hederuppgift och eskorterade in min mor(eftersom min pappa överräckte mig)
Han va sååå stolt o han grät i kyrkan o var världens härligaste unge genom hela allt...
Kämpa på!!!