• icra

Ska man skämmas för att man vill...

Vi kommer också lägga en hel del, men precis som du säger man vågar inte riktigt berätta även om jag tror det flesta tycker att alla får göra som de vill. Eran dag låter jättehärlig! Berätta gärna mer :)

• icra

Gud vilken bra idé med att ta kort på Stadion! Min blivande är AIKare och gult och svart är INTE mina färger så skönt att han inte kommit på den idén :)

Berättar lite om vår dag då.

Vi ska gifta oss i januari och kommer att ha två tärnor, brudnäbbar och en marsalk. med solist i kyrkan som sjunger två låtar (vågar inte berätta för mycket, risk att gästerna hänger här). Sen kommer alla åka iväg ett par mil till festplatsen där de möts av isskulpturer, fyra tjejer som sjunger och en stor tunnel av snö som de går in genom (håller tummarna för mycket snö). Väl där blir det skumpa och tre-rätters med nåt inslag av underhållning. Efteråt blir det DJ och världens dag med massor av drinkar :)Sen kommer vi ha en final som är väldigt häftig och speciell men den håller jag hemlig :)

Fyra dar efter bröllopet kommer vi att åka till Maldiverna i fjorton dagar.

Vill gärna höra era planer också!

• icra

ha ha, skriver som kratta "världens drag" ska det stå :)

Vi är båda så dåliga på det här med budget, vi tar det som det kommer men självklart så försöker vi hålla ner det lite och inte helt go bananas :)

• icra

Jag skulle lätt kunna ta emot pengar men nu har vi ingen som erbjudit sig så vi betalar allt själva. Är för övrigt riktigt imponerad av er som skriver egna löften, själv är jag för feg, rädd för att bryta ihop etc. :(

• icra

Jag känner som Cellabella, för mig hänger inte sjävständighet alls ihop med om man får stöd eller gåvor av ens föräldrar.

• icra

Mina kommer inte betala även om de har råd. Jag ser som sagt inget problem i att föräldrar hjälper till men har inget problem med att betala det själv heller.

• icra

Vad skönt att få åka direkt efter bröllopet, vi får hålla oss till tåls ett par dar. Åker hit (Maldiverna)

www.thulhaagiri.com.mv/

Sköna åttiotalsbilder

Svar på tråden Ska man skämmas för att man vill...