Bröstförstoring Victoliakliniken?
Opererade mig där i april i år, alltså snart 6 månader sedan, har inte annat än gott att säga om bemötande och resultat. Vad jag förstått så är det många som tycker att Charles gärna lägger i för lite, men jag bad honom ta fram vad han tyckte var minst och max i implantatstorlek åt mig så att jag fick prova. Jag valde det som var max, trots att jag vid konsultationen tyckte det kändes stort, och jag tycker den här storleken passar mig perfekt. Tyckte också om att Charles förklarade varför han tyckte att det och det är minimum för att se bra ut på dig och detta är max vad din kropp kan ta.
Jag har 310cc i varje, är en ganska nätt tjej 170 lång och 51 - 52 tung med 70 i omkrets under byst.
Hämtade mig väldigt snabbt efter op:en, en annan tjej som op:ade samtidigt mådde väldigt illa när hon vaknade upp och blev genast väl omhändertagen och fick ytterligare tabletter för att minska illamåendet.
De är väldigt duktiga på att informera om strectchövningar efteråt och hur man ska ta tabletterna man får med sig hem, antibiotika och värktabletter.
Jag kan inte annat än vara nöjd.
Lycka till.