• blivande fru i september

Nu e jag gift!!!!! en äkta Heintie

allt går att läsa här: plus lite bilder

linda-mika.weddingannouncer.com/forgroomsmen-2.html

klicka på next längst ner till vänster för mer bilder.

MEn vilken dag, allt var perfekt och det finns inget som gick snett, inte ens en liten fläck på klänningen, eller några små tjafs eller ngt. ALLT var så bra!!!!

• Svar på tråden Nu e jag gift!!!!! en äkta Heintie

tack o tack....avundas alla ni lyckliga som har er dag framför er!

• snofsan

grattis!!!!

vilket vackert par ni var

• thalia82

Vad fina ni var! grattis!

En lite kul grej är att jag och min man (visst är det underbart att säga så!?) åkte runt och kollade kyrkor i vintras, och Vänge var ett av våra alternativ. Sen tyckte vi att Balingsta passade oss bättre.

• mooogn

Grattis! Vad kul att ni gifte er på er tioårsdag

• stenbruden

Grattis!! Va underbart det låter!
    Du verkar ha haft en jättebra hår o smink tjej! Vart bor du?

• Skottdagen2008

Vackert verkligen.

Bytte du om till en anann klänning ju längrre festen led och varför? Jaghar varit med om det vid ett tidigare bröllop, men varför gör man det. Är det något som man kanske ska tänka på?

alla:
    tack!

stenbruden:
    jag bor i uppsala

skottdagen 2008:

egentligen har jag ingen direkt anledning att byta klänning, men jag hade hittat den här svarta klänningen på stan några veckor tidigare och blivit dökär i den, jag är ingen klännings människa och hittade inget bra tillfälle att använda den.
    Sen slog det mig att det vore häftigt att byta om när själva festen började.
    OCh inte gifte jag mig direkt oskuld så då kändes det lite "spexigt" att just slinka i en svart klänning, detta gjorde jag efter bröllopsvalsen när festmusiken börjat och baren dukats fram, det blev verkligen jubel och jag fick mycket applåder (många av gästerna hade redan åkt hem vid här laget).

Jag gjorde egentligen mest för att jag gillar att chocka och spexa, och lyckat blev det!

jodie:
    mika är född i sverige och har aldrig bott i finland men hans föräldrar e finska, och hemma hörande i toivakka/jyväskylä, där han mormor och släktingar bor.

• Isvinter Brud

Jättefina bilder

Stort Grattis

tack o tack

• hepe

hej Linda
    Först ett stort grattis till ett lyckligt nygift par.
    har du och Mika många syskon, såg bara din pappa på era bilder men ni kanske inte hunnit sätta in bilder på övriga familjen och gästerna.
    Hälsningar Lena
    blivande fru i september skrev 2007-09-28 17:01:48 följande:

jodie:mika är född i sverige och har aldrig bott i finland men hans föräldrar e finska, och hemma hörande i toivakka/jyväskylä, där han mormor och släktingar bor.

hepe:
    jodå vi har syskon, inte för att jag tror att dom kommer läggas ut på sidan.

• hepe

OK
    Jag vill i allafall gratulera från Mikas storebror.(Det kan ju inte finnas mer än en Mika Heintie) men dom har ju inte träffats sen 1993 när deras far dog.
    Hälsar Lena
    blivande fru i september skrev 2007-10-01 21:41:13 följande:

hepe:jodå vi har syskon, inte för att jag tror att dom kommer läggas ut på sidan.
  • A n n i s e n 070825

Grattis,
    visst är det en härlig mäktig känsla att vara gift?!

Svar på tråden Nu e jag gift!!!!! en äkta Heintie