Inlägg från: Peters Fridelina |Visa alla inlägg
  • Peters Fridelina

det är MIN dag..ehh ja men mannen då?

Bridezillas utspelar sig i USA. Jag håller med er totalt. Men jag var på ett bröllop i USA för flera år sedan. Seden är att det är Brudens dag och Brudens far betalar. Brudgummen är mest utfyllnad. Fast jag hoppas såklart att de älskar varandra ändå! ;) Men Bruden är oftast den bestämmande parten i det speciella Landet. Han får ju Henne. Vilket Pris! Hihi.

• Peters Fridelina

Håller helt med. Vi är absolut lika engagerade båda två. Min m2b är väldigt intresserad av design och form och färg så han tycker det är jättekul med både inbjudningskort, dukning osv. Jag tycker det är jättekul att han är delaktig för då blir det verkligen VÅR dag. Jag vet ett par där hon var den drivande faktorn. Han kan inte möjligtvis ha varit mogen för äktenskap. (Han är en superkille, men inte där än) så det blev lite sådär. Inte kul att kunna säga så om ett äktenskap, men då blir det ännu viktigare för mig att verkligen se att min m2b vill detta lika mycket som jag. Jag skulle aldrig vilja gifta mig med någon som inte är redo. Det blir bara fel.

Svar på tråden det är MIN dag..ehh ja men mannen då?