Inlägg från: MissPhoenix |Visa alla inlägg
  • MissPhoenix

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

hej hej allesammans!

Är det någon här? Nu är jag iaf här - har haft ett par riktigt jobbiga dagar med min pappa och dom är nog inte över än men jag är iaf på jobbet ett par timmar idag.

Jaaaaaag vill fika men jag slutar ju inte före kl 19... Vågar man fråga om ni är kvar?

• MissPhoenix

ja ja .... nu går jag hem - kram på er alla!

• MissPhoenix

heeeeeeeeeeeeej allihop!

Välkommen hem tezz!

• MissPhoenix

usch - fortfarande inte ens valt kortet som ska vara på tackkortet SKA ta tag i det - kanske i helgen?

Vi skickar till alla som var där, vissa som åkt VÄLDIGT långt - som inte var bjudna på festen - men som kom till kyrkan, vi skickar även till släkten i italien som skickat massor med presenter även om dom inte var där samt vissa som hjälpt oss extra mycket - typ kocken och bandet och så.

üsch - det blir nog en låååång lista när jag är klar

• MissPhoenix

Haaaaaaallåååååå!!!

Någon här??

Linum - stooooort lycka till imorgon, jag tror att jag och lilleman kommer. Lite osäker på maken men jag hoppas att vi kan komma.

Nides - funkade det idag? Har glömt dosan hemma så jag kan inte kolla.

• MissPhoenix

hallå alla ni underbara!!!

Först och främst - Linum du/ni var så underbart vackra och jag önskar att jag kunde varit där! Såååå vackra!!!
    Lilleman vaknade tidigt på lördagsmorgonen med feber och tokförkyld så hela helgen spenderades hemma med en sjuk son.

Nides: mailade dig. Kan inte du skicka ditt kontonummer igen, har jag skrivit fel nummer?

Tezz: Hittade en kupong där man kan provträna gratis på Life - sugen på ett pass?

• MissPhoenix

Tezz- kurera dig snart!
    Förresten, har du vant dig vid tanken att vara A:s fru? Att du är gift?

Jag sitter på skitjobbet och längtar hem. Efter att jag blev fast här så blev det faktiskt bättre - iaf en vecka. Sen, när jag var hemma ett par dagar på grund av min pappa (det var ok med chefen, jag kollade först och fick till svar att jag självklart kunde vara hemma i ett sådant läge) så fick jag veta att han snackat tonvis med skit om mig bakom min rygg. Så patetiskt, vi pratar om en man på över 30-år som inte kan säga till sin anställda vad han tycker och om dom gör något fel.

Annars har jag blivit vald till ordförande på dagis! :-d Så nu är det jag som styr skutan där... undrar ´hur det ska gå. Satt hela kvällen igår och läste igenom styrelseprotokoll sedan 2 år tillbaka och det är mycket som pågår/pågått bakom kulisserna som man inte har en aning om som förälder.

• MissPhoenix

jag vet precis hur det är - jag kallar mig iof för fru B ändå - och konstigt nog bara för fru B och inte för fru R-B som jag heter - det är ju jättejobbigt med två efternamn! Vad tänkte jag med??? Så jag väljer bara B. Men mitt nya körkort har inte kommit ännu.....jag var ju jättesen med att skicka in det men denna veckan kanske? Vet att kortet är helt hemskt men vad ska man göra. DEt är bara att hoppas att jag slipper visa det

Någon som ska gå o träffa Bill C idag? Jag är grymt sugen - inte på boken men att se honom LIVE Bush fick man ju aldrig se även om hans flygplan faktiskt flög EXTREMT lågt över vårat hus vid landvetter flygplats. Men det räknas liksom inte ändå

• MissPhoenix

hej hej!

nu har jag sökt massvis med jobb - passade på innan chefen kom. Däremot måste jag säga att brattis bara blir trevligare och trevligare. Men ändå, jag kan inte vara kvar här. Såå nu har jag sökt tonvis med jobb, allt från trainee på Telia, till försäkringskasse kundtjänsten och lejonet och björnen. Säkert sökt 30 jobb, något borde jag väl få??

• MissPhoenix

Carma - det är skönt att vara tillbaka här igen

Känns tomt utan sina vänner

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5