Inlägg från: MissPhoenix |Visa alla inlägg
  • MissPhoenix

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

tur att jag har ett par år kvar till 30 då

nides - kollar mailen på direkten...

Någon som är sugen på att svänga sina lurviga den 3e nov? Jag fyller jämt den 4:e och vill verkligen gå ut men iiiiiingen av mina vänner kan den dan....NÅN??

• MissPhoenix

nu lämnar jag er för idag - kraaaaaaaaaaaaaamar så länge

• MissPhoenix

nides - har svarat på mailet

• MissPhoenix

hej! Sitter på sjukhusbibblan och slänger in ett snabbt meddelande till er.
    Har varit här nu sen förra veckan efter en ny omgång med blodproppar. Vet inte alls hur länge jag ska vara här mer än att jag vill hem till min son. Ja J med givetvis men inte så mycket som M.

Iaf, tänker på er alla och hoppas att ni mår bra.

KRaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Nides: Jag kan läsa sms men inte svara, telen är mongo men kolla i em igen är du snäll.

• MissPhoenix

Fråga till er alla pysslare förresten, jag som då ÄNNU inte tagit tag i tackkorten är på jakt efter en stämpel med ett snyggt Tack på..

Någon som har ett tips? På panduro hade dom ingen fin..

• MissPhoenix

Fredag - ta nya bröllopsbilder?? Hur då??

Jag kan verkligen inte välja, men funderar att ta ett som fotografen tagit på oss och sen gjort om till tecknat i rött. Supercool..

• MissPhoenix

Abbe - ha en supertrevlig resa och njut så mycket ni bara kan.
    När är ni tillbaka igen`?

• MissPhoenix

Coolt.... ska du ha samma frisyr och hela kitet??
    Mina föräldrar tog sina bilder tre dagar efter att dom gift sig (första gången) och då har min pappa en annan kostym (eftersom att den första blev sketen under festen) och min mamma har en annan frisyr eftersom att hon inte var nöjd med den första. så... det är ju också en grej att göra.

• MissPhoenix

hej hej allesammans!

Ville bara önska er en trevlig alla hellgona helg. Själv har jag precis tagit mig i kragen - skrålat någon timma till Bon J och bestämt mig, nu är det slut på all skit.

Så det första jag ska göra nu är att åka till min kompis och klippa av mig allt hår och färga det - jag ska bli en rocker-nina igen Vi får väl se hur det går

annars är jag och lilleman ensamma hemma, J är någonstans i skåne på någon turnering av något slag - så igår mös vi och tittade på film och jag har på känn att det blir likadant ikväll.

Annars fick jag en glad överaskning av Ica - fick ett grattis kort igår av dom där jag får lov att hämta ut en gratis tårta och tårtspade. Tack Ica Allum!

Kram på er alla så länge

• MissPhoenix

Abbe - låter helt fantastiskt! Och jag som älskar skoooor
    Njuuut!

• MissPhoenix

hej hej allesammans...

idag har jag haft en underbar dag och folk som jag nästan hade glömt av ringde och grattade mig.. Dock, min åldersnoja är inte borta, snarare påspädd men vad ska jag göra - de facto kvarstår att jag blir äldre och äldre.

Klippte mig igår och färgade håret och njöt av varenda sekund av att få pyssla om mig själv - klippte av mig allt hår i en liknande "posh" frisyr och har en härlig höstig färg och känner mig faktiskt jättefräsch
    Och när man känner sig fräsch kan vad som helst hända....*fniss*

Veckan som kommer blir intensiv, fullt med möten och läkarbesök och annat smått o gott. Jag är bara sjukskriven denna veckan ut också men kommer nog få vara hemma ett tag till....

Carma - tack! Visst sover man gott på hotel? jag och jocke har som mål att prova varje hotel i centrala gbg innan vi dör - vi har kommit en bra bit på vägen men det poppar ju upp nya hela tiden...

Kram på er alla

• MissPhoenix

hej hej allesammans!

Cirkus-nina fortsätter i oförändrad styrka och numera är jag uppsagd från skitjobbet Fick ett samtal från facket i måndags att dom skulle förhandla om min uppsägning. Que`?! jag, uppsagd?
    Men tydligen var jag detta och numera är jag även arbetsbefriad i 3mån vilket innebär att jag får vara hemma t.o.m en bit in i feb med lön. Anledningen är "arbetsbrist" men det vet ju också alla inblandade att det bara är rent ljug.
    Och på mån börjar jag jobba på citymail ... Som extra jobb iaf tills vidare. Cykla på vintern är inte min starka sida

Annars knallar livet på - J blir arbetslös på ons men har fem intervjuer inbokade så vi hoppas på dom. Jag är fortfarande sjukskriven, veckan ut och sen ska väl allt vara som vanligt.

Kikar in då och då och läser det ni skriver men hinner sällan skriva.

Kram på er alla

Förresten Carma o Tezz - till o med jag har börjat samla på mig stämplar och sånt i en liten låda

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5