• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

god morgon!

Hoppas att ni haft en bra start på dagen! Jag är nöjd, det är ju faktiskt torsdag idag och det betyder ju att det är fredag imorgon!

Satt och kolladade lite i kalendern igår, det är bara 5 veckor kvar till en kompis fyller 30 år. HJÄLP! Jag behöver presenttips till en två barns (1,5 år och 3,5 år) mamma som gillar att träna, vara hemma, fika och träffa vänner!!

Sedan är det bara 5,5 veckor kvar tills jag själv fyller år och jag vet inte om jag ska ha kalas eller inte... vi ska ju hem till Nibla dagen innan så det kanske blir tight att fixa med... hmm... nån som har nått bra tips där på vad man kan hitta på som är enkelt att dona med?

Abbe: Hoppas allt är bra med dig i Storstan!

Linum: Ta nu inte sönder sängen på smekmånaden! *fniss*

Ni andra, jobba inte ihjäl er va! Det är en order!

• FruTez

Freda: Hur är en växelhäxa?? *nyfiken*

• FruTez

Freda: Aha! Hahahaha! Blev lite nyfiken bara... kan känna mig som en växelbitch själv vissa dagar! Hahaha!

• FruTez

Bauti: Jag brukar alltid bjuda på nått och förra året fick vi för oss att vi skulle göra lite Italieninspirerad pizza.... problemet blev bara att mannen och jag stod i köket och lagade maten och de andra satt och suttade vin i soffan... det kändes liksom inte rätt! Det var ju min födelsedag och jag skulle ju sitta med där, men om inte jag hjälpt till i köket så hade vi aldrig fått maten klar.... Funderade faktiskt på beställa lite ätbart av min svärmor, hon är superduktig på att laga mat! Hahaha! Då slipper jag själv! *skratt*

Abbe: Jag har kollat här: www.ifolor.se Vet inte om det är samma som Bauti rekomenderade, men jag tror att jag ska beställa en bok där... en sak däremot som jag läste som retar mig är att fraktkostnaden beror på vikten.... hur mycket väger det om man bestället ett par böcker?????

• FruTez

Bauti: Ja!! Det är ju inte klokt! Vi funderar också på att köpa ett par, kanske 7 st... Jag tror att jag ska maila till dom och fråga så att man inte får en chock när räkningen kommer!!!

• FruTez

Bauti: så, nu har jag mailat till dom!!

• FruTez

Bauti: Jisses! Har redan fått svar!! De svarar att det blir max porto på 79,95 kr! Bra att veta!

• FruTez

Hoho... talar jag för stumma öron och döva ögon? *fniss*

• FruTez

Jag laddade ner programmet igår och tänkte att jag skulle sätta igång snart... Om jag bara hade haft en lap top... hehehe! *blinkar till Nides*

Måste man vara online för att jobba med det?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5