• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Nides: Kikade på bilderna på facebooken... Va fina! Gillar den där ni alla står och gör grimaser! *fniss*

• FruTez

MissP: Yay! En träningskompis!

Jag måste bara bli frisk från min jädra förkylning! Jag hostar och snuvar än, men jag hör av mig när det är dax! La på mig några kg i usa och gillar inte känslan av trånga jeans, så jag är i desperat behov av att börja träna igen!

• FruTez

MissP: Jag har inte riktigt vant mig än, speciellt med efternamnet! Har inte ens tagit kort så jag kan ansöka om nytt körkort!!!

Jag måste skriva på fakturan när jag gör returer och igår satt jag och skrev mitt gamla efternamn på tre st. innan jag kom på mig. Fast så tänkte jag att jag heter ju fortf. det eftersom jag inte fått nått nytt... Känns som att först DÅ kommer jag vara fru... Va jag svamlar! Hahhaha!

Så, Fru Pheonix! Du har blivit styrelseordförande minsann! Det var att stiga i graderna! Nu kanske vi måste börja säga Ni till dig? *skratt*

Tråkigt det där med jobbet, det är bara att vända ryggen till, även om det är svårt att inte bry sig... *klappar på axeln*

• FruTez

Förtydligande!!!

"Jag måste skriva på fakturan när jag gör returer och igår satt jag och skrev mitt gamla efternamn på tre st. innan jag kom på mig. Fast så tänkte jag att jag heter ju fortf. det eftersom jag inte fått nått nytt KÖRKORT (ska det stå!! ) ... Känns som att först DÅ (jag fått det) kommer jag vara fru H... Va jag svamlar! Hahhaha!

• FruTez

Miss: Just de, läst att han skulle signera sin bok på Wettergrens på Avenyn idag! Det hade varit häftigt att se honom. Jag fick ju aldrig sett nån kändis när vi var i USA och det tycker jag är synd. Fast Bill C... jag tycker nog inte att det är värt att krångla sig i till stan för en gammal gråhårig gubbe! Hade det varit Jon Bon Jovi så hade du bara sett dammet efter min rivstart från jobbet!

• FruTez

*Svär som en borstbindare*

Har ont i magen.... gillar inte de där ont-en-gång-i-månaden-besöken.....

• FruTez

Nides: Grundvaccin? *hö? Va då? hihi! Har ingen koll på sånt! Va är det för vaccin man måste fylla på?

• FruTez

Hmm... man tog väl nån sån där trippelvaccin när man var runt 12. Röda Hund, mässling och nån mer... eller ja, va det nu var för medicin! Är det kanske den man måste fylla på?

• FruTez

MissP: Får be att återkomma med svar på din birthday-svänga-de-lurviga-förfrågan! Låter skoj! Själv så tänkte jag kanske hitta på något trevlig när jag fyller år, men vet inte än. På fredagen så ska vi alla här hem till Nibla och jag känner att jag inte orkar stressa. Har nog blivit antistress efter all bröllopsstress!

• FruTez

Carma: Aha, stelkramp kanske!

Jag hade bara vattenkoppor och ensidig påssjuka när jag var liten. Ingen mässling eller röda hund inte... hmm... har hört att det är farligare att få det där som vuxen?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5