Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Morsning!! *vinkar*
Mia: Hoppas Parisresan gått bra!
Carma: Usch, det går sååå långsamt med tackkorten, men mitt mål är att göra klart dom denna veckan. Igår var jag kvar på jobbet till halv 8, då maken fixade med bilen och då blev jag klart med att lägga upp alla bröllopsbilder och vår hemsida. Vi ska ju skriva adressen i tackkorten så det kan vara bra att den biten också är klar! Ja! Pysseldag! Jag sa till maken så sent som igår att jag MÅSTE bli klar med tackkorten, för jag måste göra lite julkort och det är ju för tusan inte många veckor kvar!?! *panik* Hoppas att du får en bra dag och jobba inte ihjäl dig nu va?!
Hej.
Helt sanslöst. Jag har haft världens huvudvär nu i tre dagar. Den vill inte ge sig. (kan man ha ont i något man inte har???)
Men skall ner till a-huset och göra julkort idag. Skönt med lite hjärngypa oxå *tänk tänk tänk*
Nu är det snart bazar. Ni har väll srivit upp den 29/11
kl: 11-18
Kram kram
bauti: Är det förkylning? Eller bihålorna kanske som spökar?? Krya på dig! *krama*
Tezz
Kom och köp handgjorda julkort på bazaren. Vi tar bara 20:- st och dom är jätte fina. Jag håller på att stansa hjärtan från bark (trädbark) som en galning.
Så slipper du att göra
Tezz
Inga bihålor och förkylningen är det inte.
Har väll funderat förmycket igen
Bauti: Krya på dig. Datumet är antecknat och har bjudit med två vänner som är intresserade om de hinner följa med den dagen.
Äntligen är allt stressjobb slut. Nu ska jag ner till Göteborg en sväng på ärenden. Hade egentligen tänkt att vara ledig resten av dagen, men det funkar nog tyvärr inte. Men nu blir det åtminstone lite lugnare tempo.
Bauti: Bra idé med julkorten, men jag tycker ju att det är kul att pyssla! Hihi! Tyvärr så kommer jag nog inte, för ni höll väl bara på fram till 18 och jag slutar 17 och ska genom stan och det känns lite tråkigt att bara vara där typ sista kvarten innan det stänger och då är väl det mesta slut och så...
Carma: Ha det så skoj i stan!
Hej hej hej...
Då var man hemma ifrån en underbar resa!!! Lite brunare.. o lite trött....
Saknat alla jätte mycket. Hoppas att ni har haft det bra. Antar att det några hundra inlägg på två veckor så jag skippar de. O hoppas på uppdatering ifrån er om det viktigaste...
Stor kram
Halloj Nides!!!
Du har inte missat så värst mycket, det har varit ganska lugnt här på trån. Du glömmer väl inte fikan på fredag?
Tillbax igen. Väntar på att kaffe och te ska bli klart så vi kan fika lite.
Nides: Välkommen hem igen. Ska bli kul att få höra lite om er resa sen.