Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Carma: Då tar jag också med mig mitt julhumör! hihi! Hur många brukar det bli totalt? Jag har letat igenom min mail och jag har tyvärr inte sparat vägbeskrivningen så den får du gärna maila över igen!
Tezz: Hittills har vi varit som mest 6 st när vi träffats. Men om alla kommer som vi frågat nu så blir vi nog 9-10 st. Jag har mailat kompisen för att höra hur många de blir som kommer. Det kommer en ny vägbeskrivning till dig.
Hej hej
Tycker att det är jättetråkigt att inte kunna vara här inne längre... Jag läser lite då och då, men orkar inte hänga med ordentligt. Har det väldigt bra på mitt jobb!
Carma: Tack för kortet!
Tezz: Kan vi komma förbi i helgen och lämna vaserna? Söndag kanske?
Tjingeling
Linum: Roligt för dig att du trivs på jobbet! Jag har fullbokat i helgen, på lördag 30 års kalas och på söndag antingen bakfylla eller pysseldag med Carma! Hahaha! Vet inte än!
Linum: Kul att du kikar in och att du trivs bra på nya jobbet. Bra att kortet kom fram ordentligt. Men kommer du med nästa fredag till Nibla? Så vi får träffa dig lite granna.
Tezz: Du kan väl göra båda på söndag.
Hej tjejer!
Hade jättegärna kommit och pysslat på söndag, men jag tror inte att jag hinner. Dels måste vi får klart inbjudningarna, och dels ska vi på operan kl 15... Fast jag vill ju gärna, har beställt "hemliga paket" med papper, från Magdas Scrapbooking. Det kom idag, så jag har jättemycket fina julpapper som jag vill göra kort av...
Men det får bli nån annan gång...
Addiz: Hemliga paketet låter spännande. Det blir fler gånger som vi pysslar.
God morgon
Vi håller på att gör julkoet på a-huset. Det är helt förtrollande når man sitter där med alla papper framför sig och det är bara att välja
Blir såååå sugen på att kommat till din pyssel träff Carma. Men skall på annat den dagen
Freeport har VIP kväll och jag skall dit med syster yster för att shoppa.
Nej nu hör jag korten ropa på mig från a-huset. Måste ila.
Kram kram
Godmorgon
bauti: Kul att du blir inspirerad. Men vi pysslar så ofta vi hinner, så det blir fler gånger.
Igår kväll kom jag inte i säng i vettig tid. Usch, jag är så arg och sur på mig själv idag. Jaja, dum får lida. Men idag är det FREDAG!!!! Så det får kompensera det hela.
Linum,
Det är möjigtvis inte mina vaser du menade? I såna fall kan du ta med dem den 23:e om du kommer då!