• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

Tezz: Visst är det typiskt. Men annars kan du berätta för honom att makens bror går på alla deras konserter. Till sommaren har han köpt biljetter till Stockholm, Göteborg, Oslo och Helsingfors. Plus att han varit alla tidigare år också. Så nog kan han säkert gå igen om han tycker om dem. Sen är det som du säger allt det andra mysiga runt omkring. Jag tror att det blir bra.

Stressvecka igen på jobbet. Passar på att smita in här snabbt när jag ändå hade ett ärende vid datorn.

• Carma07

Tezz: Om vi nu snackar om samma grupp, men det tror jag.

• Bauti

Tezz
    Han skall vara glad att den är den koserten och inte biljetter till en kinesisk mim konsert

Idag skall här städas. P fyller år i morgon så då skall det vara fint + att svärmor kommer oxå.
    Tror jag skall sätta på stora mickrofiberdukar på Linus tassar så kan han hjälpa mig. GUD vad jag e smart *hihihihi*

• Ab fab

hejsan snyggingar.
    Inte sa lite avundsuk pa er fika igar. Jag ville ju vara med .... Hoppas ni saknade mig lite

Nu packar vi igen for att aka tillbaka till storstaden. Nu skall vi faktiskt fa vara sjalva i ett par dagar utan snalla slaktingar. Lite mysigt faktiskt.

La ut lite nya bilder pa min blog- den har gangen var de inte sa bra men men ...

puss

• sokkerstruten

Hej hej! hur många är ni som fikar? :)
    // emilie

• Carma07

Bauti: Vilken smart idé att sätta hunden i arbete med städningen. Du får hälsa din man grattis imorgon.

Ab: Vi saknade dig igår och tänkte på dig och på hur skönt du har det nu.

sokkerstruten: Vi är ett gäng som har träffats och fikat under ett års tid nu. De flesta av oss är redan gifta och den sista som är kvar blir fru i januari.

• Frujj

Hej
    Tack för igår! Alltid lika kul att träffas! Klart vi saknade dig Abbe! Och ni andra som inte var med.

• FruTez

God morgon tjejer!

Jisses va trött jag var i morse! Jag fick tom. be maken att knuffa mig ut från sängen! Hahaha!

Bauti: Grymt bra idé att låta Linus (hunden) *fniss* hjälpa till med städningen! Förresten, nu har jag köpt samma läppbalsam som du! "Givakt!" Försvarets egna!

Nu behöver jag bara köpa nu hudkräm, har provat HTH för torr hy, både lotionflaska och creme i burk, men jag är fortf. en torris på benen. Hjälp! Nån som har nått tips? Det enda som verkar hjälpa lite är Niveas kräm i den där blå burken, men det tar evigheter för den att gå in i huden...

Ha en bra dag tjejer! *kram*

• Bauti

Tezz
    AJA, inte använda niveas fett på benen. Den gör bara att du blir ännu torrare.
    Köp barnolja och smörja in sig när du kommer ut från duschen, då du fortfarande är lite fuktig.
    Det kommer ta ett tag att återställa dina ben för du har kört med ajabaja medel innan. Men ge den tid.
    HTH tycker jag är skit. Bara min uppfattning.

Krammmmm fru fnöskeben

• FruTez

Batui: Jag har bara använt Nivea 2 ggr på benen och de hjälpte juh?!?! Jag behövde inte smörja in mig på två dar efteråt juh... *snyft* HTH har hjälpt förrut, men efter usa resan och den totala avsaknaden av luftfuktighet i Nevada så har jag inte fått ordning på min hudbalans...hmm... ska testa med barnolja. Hoppas det hjälper!

Annars tycker jag Nivea blå burk är helt suveränt juh! Som tex. om jag har nariga läppar, så räcker det med att jag smörjer två eller tre gånger under en dag och sen är det bra! Hiihi!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5