Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Ni som bor bortåt Alingsås hållet.. finns det nån thairestaurang i typ Floda?
Tips någon?
:D
Frujj: Vet inte om det fortfarande är intressant att veta, men det finns två thairestaruanger i Lerum. Har själv inte provat dem och vet inte hur de är.
Tezz: Kul att du hittade lite saker du tyckte om på mässan. Är lite nyfiken vad det är för en quickcutz du har hittat om du hade en budget på 500:-. Snart får vi bestämma en pysseldag.
Har precis haft vännerna som sjöng och spelade på vårt bröllop här på middag. De var mycket trevligt. De tyckte det var så roligt att spela och sjunga på vårt bröllop att de skulle gärna göra om det. Vi är inte lika säkra på att vi vill göra det igen bara.
Bauti: Faten blev mycket uppskattade. Det var en mycket bra present.
Carma: Jo det är ff aktuellt med thai-tips. Ska mot Asås hållet imorgon och har lovat att ta med nån form av mat. Thai brukar funka men hinner ju kallna om man tar med sig ända från götet. Bättre att shoppa på vägen
Carma: Jag är ju fortf. ny på pysselområdet och jag har INTE köpt en quickcutz!!! Trodde att den lilla mackapären hette så, tills jag googlade nu och det är inte en sån! Hihihi! Jag vet inte var jag fick det namnet ifrån! Hehehe! Nä, den lilla mackapären jag köpte är nån slags "punch"! hihi! Sorry för att jag ledde in dig på villovägar!
Tycker definitivt att vi måste bestämma en pysseldag snart! Jag är väldigt sugen! Måste bara bli av med våra tackkort först, väntar på fotografierna, som ska komma nästa vecka...
Nu ska jag forts. slappa vid tvn, kram o godnatt på er!
Frujj: Det är lugnt att du inte svarade! Misstänkte att det kanske var nån annan som satt vid datorn! Hoppas det gått bra med övervåningen!
Tezz: *fniss* Då förstår jag. En punch rymmer ju i den budgeten. Jättenyfiken vad det är för någon du har köpt. Måste också få klart mina tackkort och räknar med att få det fixat imorgon. Vi kan snacka mer om det på måndag.
Frujj: Skickar länken från Eniro. Det är de två översta som jag tänkte på.
gulasidorna.eniro.se/query&search_word=thai+restaurang&geo_area=lerum
Tezz: Har glömt att säga till dig att jag läser din blogg. Den är rolig, du är duktig på att skriva.
Uäääk
Har just städat rent spälsängen, lilleman spydde ner hela den, sig själv och lite till.. usch stackarn. Han hostar som en jag vetinte vad... hoppas det bara var det och inte nån läskig magsjuka *brrr*
Carma: Tack för länken! Kikar genast!
Äääääntliiiigen!!!! klar med tackkorten!! Vad skönt det känns. Nu ska de bara postas imorgon.
Bauti: Hur gick det med klänningen?
Frujj: Det lät inte som en kul nattsyssla och städa upp spya. Hoppas lilleman mår bättre. Smakade thaimaten?
För de intresserade så planerar vi en pysselträff på söndag. Vi kan prata mer om det på fikat.
Vi hörs och ses imorgon.