• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

Halloj

Massor att göra och jag är fortfarande kvar på jobbet.

Måndag tror jag funkar bra för mig. Har ingen almenacka med mig, men den brukar inte vara fullbokad på veckorna. Så kan vi inte prelboka måndag?

• Carma07

Godmorgon

Ännu en dag med massor av deadlines att hålla, så jag får nog försöka hålla tassarna borta från BT idag också.

Måndag är tom i almanackan för min del. Några förslag på plats?

• FruTez

God morgon!

Carma: Då tycker jag också att vi säger måndag! Var? Hmm... De ställen jag känner till är inte många. Det enda jag kan komma på nu som vi inte varit på är tex. Café Vanilj vid KnappKarlsson? Har för mig att de har väldigt god sallad och lite pajer och massa kakor och annat smått o gått?

• Addiz

Tez: Café Vanilj var vi på förra gången, jag kan måndag efter min träning d v s 19.30. Är det för sent?

• Carma07

Addiz: Tror säkert vi är kvar tills dess. Med tanke på hur läget är på jobbet just nu vågar jag inte lova att jag kan sticka tidigare och vara i Göteborg till 1730 men strax därefter. Men jag kanske kan ta med mig Tezz och shoppa lite, hon är suverän och ha med sig.

• FruTez

Addiz: Ok, jag har inte varit med på nån träff på Cafe Vanilj, måste varit när jag var i USA. Har du något annat förslag då?

Carma: Jag är gärna din shoppingguide!

• Addiz

Tjejer: vad sägs om Café Brogyllen? Nästan vid domkyrkan...

• Carma07

Är det den som ligger på hörnan ner mot där spårvagnarna svänger runt ner mot Brunnsparken? (från Domkyrkan)

• Addiz

Japp. Har aldrig varit där, men det verkar mysigt.

• Carma07

Jag har varit där några gånger för längesedan och tycker att det är helt ok. Om jag minns rätt så är ljudnivån lite bättre än på de flesta ställen. Jag har så svårt för att höra vad ni andra säger när det blir en massa surr och slammer runt omkring.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5