• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

hej brudarna
    Vi ar i Mar del Plata hos slaktingarna. Trevligt men lite val kallt. I morgon aker vi tillbaka till Buenos Aires igen. Vi har sett sjolejon- hur tuffa som helst

Ha en mysig fike utan mig... suck...

• Bauti

God morgon tjejer.

Sitter som en zombi här. Är sååå trött. Skall släpa mig ner för backen till a-huset.

Ses ikväll
    pyzz

• Bauti

Carma!!!
    Du ringde mig just nu.
    Och antagligen så tog du på dig en jacka för det lät som en låååång dragkedja drogs upp.
    Tror inte att du har så lång på byxorna

Hihihi

• Carma07

Bauti: Hahaha, inte meningen att väcka dig. Det stämmer, jag hade bråttom till jobbet. Hihihi

Godmorgon förresten. Imorse var det segt att gå upp. Skulle ha varit så mysigt och bara ligga kvar i sängen och sova.

Kom aldrig iväg till mässan igår. Jag var sååå trött och kände mig lite stressad över att hellre vilja få klar tackkorten.

• FruTez

Hej tjejer!

Usch, idag har jag ont i kroppen igen... det verkar vara ett måndags fenomen??!?! Ont i ryggen och axlarna och så kommer jag troligtvis få huvudvärk i eftermiddag igen...?!?! Allergisk mot jobbet kanske?

Fika idag??!?! Tjohoo!!

Alla verkar ju komma vid lite olika tider, ska vi säga att vi helt enkelt möts upp på Brogyllen??

• Carma07

Tezz: Det låter som en bra idé. Jag kommer troligtvis vid 1800-tiden.

• FruTez

Åh, nej! Fick precis reda på att Frujj kanske, kanske inte kan komma ikväll. Hennes tös mådde tydligen illa och ville gå hem... åh, tänkt om det är magsjuka?? Då blir vi en mindre på fikan. Hoppas det inte är det och att tösen mår bättre sen och att Frujj kan komma...

Vilka är det som kommer då?

Tezz
    Carma
    Bauti
    Linum 19,00?
    Addiz 19,30?

Frujj - kanske

• Carma07

Åh, vad tråkigt. Hoppas verkligen Frujj kan komma.

Kanske, kanske kommer Nibla också. Det berodde på hur trött hon var ikväll.

• Addiz

Hej tjejer! Jag kommer tidigare. Gick halvvägs til jobbet imorse, så jag behöver inte träna mer idag =) Måste dock till Panduro och Pärlhuset innan, måste köpa två pytte-katbinhakar typ, och en plattång utan räfflor. Stannar dock inte så länge. Måste bli färdig med inbjudningarna! Ett jävla pill! =( Men de blir såååå snygga! =) Tänkte skicka ut de i veckan ju!

• FruTez

Addiz: Ska bli kul att få se korten när de är klara!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5