• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

Fast jag har köpt en ny ansiktscreme. Hade en niveakräm som var för extra torr hy, men den funkade inte heller längre efter usa. Har provat med en Gariner Nutra---nånting och den funkar! Hihi!

• FruTez

Va mycket hihi det blev!

hihihi!

hohohoh!

hahahaha!

*knäppo?*

• Bauti

Men du har inte sammma "fettproduktion" på benen som på läpparna.
    Fett och fukt är två helt olika saker. Lätt att förväxla.

• Carma07

Halloj

Usch, ingen arbetslust idag. Det är verkligen jättesegt. Men det är bara att bita ihop.

Tezz: Jag har också problem med jättetorr hud och jag tycker att det har blivit värre. Barnolja var ett bra tips jag ska testa. Brukar annars ta olivolja när det är som värt, men man är lite kladdig ett tag efteråt. Tror jag ska köpa mig en burk med zinktabletter. Det hjälpte mig för många år sedan när jag hade självsprickor i händerna iaf.

Idag är det jag som ärh hundvakt på jobbet och jag måste bara säga att det är svinkallt ute idag. Snart får jag leta upp en mössa.

• FruTez

Bauti: Men, är det inte fett i nivea och fett i barnolja? Hihi! Tur att vi har nån som kan lite om detta, jag är lite vilse!

Carma: Har en kollega som pysslar lite genom att gör egna smycken och jag berättade för henne att jag gillar att pyssla med kort och hon gav då mig sitt lillfinger. Hon berättade att hon hade funderingar på att kanske testa att göra egna julkort! Hehe! Jag slukade hela handen och började då att försöka "få över" henne på kortmakarsidan! *skratt* Åh, jag berättade om embossing, stämplar och vilka affärer hon kunde gå till och om mässorna och allt möjligt! Hahha! Jag kunde inte sluta! *fniss*

• Nibla

Hej på er alla!

Är hemma lite tidigare idag från jobbet.....mår inte särskilt bra, börjar bli förkyld. Så nu ska jag krypa ner under en filt i sängen, titta på Sex & the City och mumsa i mig Anthon Bergs drottningmandlar. *yummy*

Har varit på kurs i två dagar, teamledarutbildning! Hur roligt och inspirerande som helst! Har lärt mig att ge feedback och även kunna ta emot. Intressant ämne tycker jag!
    Var helt slut i knoppen i måndags eftermiddag efter första kursdagen så jag orkade helt enkelt inte komma och fika med er....

Tror att jag hamnat i nån sorts höstdepression, inget är roligt och det mesta är jobbigt. Har i alla fall bokat in första advent på Lundsbrunns spa. Fast det kanske jag redan sagt?!?!

Är lite tråkigt att jag inte kan vara här lika mycket längre. Men, men, får försöka hålla kontakt då och då i tråden och via mail.

Kram på er så länge

• Carma07

Nibla: Skickar massor av krya-på-dig-kramar. Låter riktigt mysig att vara förkyld. Synd att du inte kom på fikat, men väl förståeligt. Vi träffas ju snart ändå. Dessutom har vi pysseldag på söndag om du har kvicknat till och har lust. Skickar dig ett mail om det också. Krya på dig.

Tezz: Kul att höra att min hobby har slagit klorna i dig ordentligt. Hoppas också att du är tillräckligt pigg på söndag att du orkar komma så jag kan dra dig djupare ner. *elakt skratt* hahaha.

• FruTez

Nibla: Kul att höra ifrån dig! Tråkigt att bli förkyld men med en bra tv serie och nått gott att smaska på så låter det inte så farligt!

Carma: Jag satt och funderade, va tar man med sig på söndag då? Jag har alla mina grejer som stämplar, dynor, snören, sax, lim, blommor, embosspulver osv. i fyra skokartonger och papper i två pärmar och en plastväska. Ska jag ta med mig allt det??? Vill inte stå där sen och så tänker ni att jag måste vara helt qrazy när jag kommer inklampande med alla mina grejer! Vill inte sitta där med för lite heller och tänka åh, varför tog jag inte med mig det pulvret eller det pappret... Åh, jag hatar att vara ny på nått nytt! *skratt* (svårt att vara annat eller?!?!?) Hahaha!

• Carma07

Åh suurr. Skrev ett svar till dig Tezz som försvann. Det kommer ett nytt.

• Carma07

Tezz: Jag kan lova dig att vi har mer saker med oss även om du tar med dig allt det. Jag brukar ta med mig mina saker i en mindre resväska på hjul + en flyttkartong. Men ta gärna med dig dina stämplar och stansar. När det kommer någon ny med ev nya motiv blir vi som hökar och vill gärna stämpla upp. Någon brukar ha med sig embossingfön och jag tar med mig min quickkutz.

Om jag kommer ihåg så tar jag med mig lådan med papper som ni alla kan ta av, men ta med dig mönstrat papper om du vill ha det. I övrigt tar du med dig det som du vill jobba med. Det är upp till dig.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5