• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • FruTez

Carma: Jag har igentligen inte heller råd, så det är nog bara bra att det är sambon.... *skratt* jag menar maken!!! Hahhaha!

Jo, det är nog bara bra att maken följer med så att han kan stoppa mig! Hehe!

Jag var på panduro igår och köpte en sån där plastväska till mina scrappapper. De hade sänkt priset till 29 kr, så då unnade jag mig en julstämpel också! Hahaha! Jag har faktiskt en pysselfråga till dig, men jag vet inte hur jag ska skriva min fråga, så jag tar helt enkelt med mig den stämpeln och så får jag ställa min fråga på måndag.

Hoppas han inte tappar för mycket känsel i tummen!

Jag har ett litet problem... Vi har en bröllopspresent som vi inte vet vem som gett den!! Jag har gått igenom gästlistan och prickat av alla som var där med presentlistan och det är något som inte stämmer, för vi har en present för mycket och vet inte vem som gett den!! Hehehe! Vet inte riktigt hur jag ska göra nu, kan man lägga upp den frågan på vår hemsida? Vi tänkte lägga upp bilder och lite annat smått o gott från bröllopet och skriva det i tackkorten att de kan kika där... då kanske nån känner igen efterlysningen??

• Carma07

Tillbaka efter lite fläng i stan. Nu har jag äntligen inhandlat de sista papprena som saknades till tackkorten. Så nu ska vi skriva ut dem och förhoppningsvis blir jag klar med dem ikväll. Iaf under helgen vill jag att de går iväg. Så skönt det ska bli. Vill ju bara göra jul-och grattiskort nu istället.

Addiz: Hör av dig om du vill mötas upp borta på mässan på söndag.

Tezz: Hoppas du hittar massor av kul saker på mässan. Så får vi knåpa ihop en pysseldag snart.

Ha en bra helg alla.

• Addiz

Carma: det är lite osäkert än, men jag hör av mig via SMS isf, OK?

• Carma07

Addiz: Det räcker utmärkt så. Om min mobil inte fixar att ta emot ditt sms så är ju stället inte så jättestort utan att vi kan springa på varandra ändå.

• Nides

soliga halsningar fran paradiset.

Hittade internet... ville bara saga hej.... vi syns snart.

Vi ha det helt underbart. Sol, varme, goda drinkar och min baby.... va mer kan man begara....

Imorgon sa ska vi ut pa aventyr. Och nasta vecka ska vi simma med delfiner, fiska och kanske aven bada med hajar. men jag vagar liksom inte.

ta hand om Er.
    Stor kram/N

• Bauti

Hej girls

Håll nu era lyckotummar.
    För i morgon går min aktion ut på tradera. Hoppas att någon köper klänningen.
    Iiiii.....

Har varit i luven med folk på en tråd. Blir så trött på allt påhopp.
    Ja ja, sa gåsen och skakade av sig.

Pyzz

• Bauti

Ps.
    Nides, hoppas ni har en underbar smekmånad. Du med Abbe.

Kalla höstsvenska kramar till er.

• FruTez

Hellu tjejer!

Nides, är inte alls avis! *skratt* Ha det så underbart!!!

Jag var på pysselmässan idag. Hade en inköpsbudget på 500 kr och jag handlade för 510 så jag är ganska nöjd! Köpta några små Versa Colour stämplar. Några ställen hade 5 för 100 kr, men jag hittade ett som sålde 6 för 100. Köpte två embosspulver för 90 kr som skulle ge nån slags gammaldax effekt. Ska bli spännande att prova. Köpte även en påse med otroligt vackra färggranna tygblommor i olika storlekar, 4 st färgade glitterlim och hmm... ja, en quickcuts och 3 sviiindyra men superduperfina pappersark. Blev lite lurad, trodde att dom bara kostade 4 kr st, men så visade det sig att de kostade 20 kr st!! Hehe! De hade nämligen bara ett pris på den hyllan... men, men! Då vet jag att nästa gång så ska jag fråga, oavsett!

Ni som ska dit imorgon, titta runt på priserna och ha det så skoj!

KRAM KRAM!

Ps! Bauti, håller tummarna!

• Frujj

Tezz: Sorry att ingen svarade på ditt hej på msn, dottern spelade spel så den syntes inte i bakgrunden

Kram!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5