Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Jag kommer nog att vara på Brogyllen vid 18.00 tiden
Seeeee yooooooooou!!
Den som kommer till Brogyllen först får ta ett bra bord och värma upp stolarna för oss andra!!
Då var man här igen.
Fikat var lika rolig som vanligt. Tiden bara rinner iväg. Tur att man är på ett ställe som stänger, så man kommer hem
Mail kommer ang 29/11........
Tack för ikväll, det var roligt. Roligt att se Frujj igen, det var ett tag sedan. Vi kanske ska satsa på fik som slänger ut oss.
Morsning!
Trevligt med fika, det måste vi göra om snart!
Ha en bra dag!!!!
Oj!!!! Det snöar??!?!?
*kluven*
Tack för igår tjejer! Det var jättetervligt (as always...)
*kram*
Så typiskt va... igår köpte jag ju konsertbiljetter till maken som jag tänkte att han skulle få i julklapp. Imorse på väg till jobbet spelade radio city ett klipp med folk som köade vid gårdagens biljettsläpp. De pratade nått om att biljetterna var slut och då sa jag att det kanske inte ens är nån idé att ens gå in på nätet och kolla efter biljetter... då säger han att jag inte behövde göra det för han har redan varit på en konsert tidigare och är inte intresserad av att göra det igen... ÅHHHH!!!
Jag som köpte fyra biljetter igår juh?!?! Fast jag tror ändå att han kommer att bli glad, för förra gången fick vi värsta tänkbara platser och ljudet var helt värdelöst! Man hörde inget annat än bara massa skrål under hela konserten. Denna gången har jag fått tag på bra platser långt ner ungefär i mitten och det kommer nog vara stooor skillnad! Dessutom så hade han sin jourvecka den gången och var tvungen att jobba före och efter och det har han inte denna gången...
Jag vet inte va jag ska tro....
Tez: vilken otur =( Men tror du inte han blir glad iaf? Om inte annat kan du sälja dem på tradera, dyrt, iaf om biljetterna tar slut nu ;)
Addiz: Jag tror nog igentligen att han blir glad. Jag menar, han gillar ju gruppen och det är mycket bättre platser denna gången. Sen slipper han ju att jobba denna gången och jag tänkte fråga ett par nära vänner till oss om de skulle vilja köpa de andra två biljetterna och då kan man ju göra nått mysigt och kanske gå ut och äta innan eller så... Jo, det blir nog bra ändå! Bara typiskt att han skulle kläcka ur sig det ändå! Hahahaha!