Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Carma: menar du att Brogyllen är stökigt eller inte stökigt?
Addiz. Jag menar att det inte är stökigt. Det är en bra ljudnivå på ett positivt sätt. Det känns lättare att höra vad de i sällskapet säger. Fast å andra sidan har det inte varit så mycket folk när jag varit där.
Hej
Jag e gärna med på fikan nästa vecka om min underbra förkylning (som satt sig på öronen) har försvunnit.
Har ju svårt att höra över huvud taget nu, lever i en bommulsvärld. Mycket skönt för visso
Kram
Fröken Olsson är ett förslag från mig men har vi varit där oxå?
Ett annat förslag är Jungans på avenyn. Mycket bra priser.
*Skrämmer bort Bautis förkylning*
Jungans? Har aldrig hört talas om så det kanske är nåt att testa!
Nån som ska gå?
www.sssmassan.se/
Buuuuhhh!!! *Hjälper Frujj att skrämma bort bautis förkylning*
Frujj: Jag ska gå!! *räcker upp en hand* Ev får jag Nibla med mig också om hon kunde den helgen. Fröken Olsson var vi på efter din vigsel (tror jag att det var), men vi blev utkickade efter en halvtimma för att de skulle stänga. Så man kan knappt säga att vi har varit där och kan göra om det.
Bauti: Se nu till att bli frisk tills på måndag. Jungans har jag heller inte hört talas om, men gillar bra priser.
Glömde säga att jag måste gå på mässan på söndagen. Jag har gäster hemma på lördagen och behöver nog vara hemma då.
Godnatt mina vänner, nu MÅSTE jag gå och lägga mig.
Godmorgon
Sist ut och först in.
Idag var det nästan vinterväder. Vi hade -4 grader jämfört med igår morse med +8 grader. Snacka om att vädret går upp och ner.
Det blir troligtvis inget Ullared idag som egentligen var planerat. Har en del arbete på kontoret som inte kan vänta längre så jag får bänka mig här idag. När jag är klar här funderar jag på att åka och köpa de sista pappren som saknas till att göra klart de sista tackkorten så jag får iväg dem. Vill ju börja med julkorten nu ju.