Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
Idag bär det av till Hönö och hälsa på mamma som ligger där under jord.
Skönt att det är sådant härligt höstväder
hej sötingar
Hoppas ni fryser ordentligt *ler elakt...* Här är 25 grader, perfekt vår, grönt och vackert. Igår var vi på kalas så det var långklänning på. Idag skall vi ut till en gård, rida o grilla. Bussen går alldeles snart.
Det finns fantastiska skor här... vad annars... det är ju här jag är Cashmirtröjor i mängder. Allt är väldigt billigt. tre rätter med vin o kaffe kostade 160 kr på en yacht club igår. man överlever alltså
hej hej allesammans!
Ville bara önska er en trevlig alla hellgona helg. Själv har jag precis tagit mig i kragen - skrålat någon timma till Bon J och bestämt mig, nu är det slut på all skit.
Så det första jag ska göra nu är att åka till min kompis och klippa av mig allt hår och färga det - jag ska bli en rocker-nina igen Vi får väl se hur det går
annars är jag och lilleman ensamma hemma, J är någonstans i skåne på någon turnering av något slag - så igår mös vi och tittade på film och jag har på känn att det blir likadant ikväll.
Annars fick jag en glad överaskning av Ica - fick ett grattis kort igår av dom där jag får lov att hämta ut en gratis tårta och tårtspade. Tack Ica Allum!
Kram på er alla så länge
Abbe - låter helt fantastiskt! Och jag som älskar skoooor
Njuuut!
Ab: Låter som en härlig resa. Vi har inga 25 grader, men ett underbart väder iaf.
MissP: Grattis idag!! Hoppas du får en bra dag.
Tillbaka från vår hotellnatt i Göteborg. Vi gick ner en sväng till centrum och käkade pasta *mums*, fikade en stund på Condeco och kollade sedan på bio. Vi gåt "Bourne Ultimatum". Helt ok film. Gick tillbaka till hotellet och kröp ner i sängen och kollade TV. Vaknade imorse och kände att jag har sovit så skönt. Så nu har vi kommit fram till att vi måste köpa nya sängar. I morse efter frukost åkte vi en sväng till IKEA och nu är jag hemma för att storstäda huset. Kanske inte det roligaste, men ack så nödvändigt.
Hej
Har haft en underbar helg.
Igår var vi på Hönö och la blommor på mammas grav. Fikade och mös i solen.
Idag var vi ute och gick i Särö, fikade på Blomstermåla.
En underbar höst helg helt enkelt.
Kram kram
Ps
Carma, jag vet. Städade i fredags. Lika tråkigt varje gång.
hej hej allesammans...
idag har jag haft en underbar dag och folk som jag nästan hade glömt av ringde och grattade mig.. Dock, min åldersnoja är inte borta, snarare påspädd men vad ska jag göra - de facto kvarstår att jag blir äldre och äldre.
Klippte mig igår och färgade håret och njöt av varenda sekund av att få pyssla om mig själv - klippte av mig allt hår i en liknande "posh" frisyr och har en härlig höstig färg och känner mig faktiskt jättefräsch
Och när man känner sig fräsch kan vad som helst hända....*fniss*
Veckan som kommer blir intensiv, fullt med möten och läkarbesök och annat smått o gott. Jag är bara sjukskriven denna veckan ut också men kommer nog få vara hemma ett tag till....
Carma - tack! Visst sover man gott på hotel? jag och jocke har som mål att prova varje hotel i centrala gbg innan vi dör - vi har kommit en bra bit på vägen men det poppar ju upp nya hela tiden...
Kram på er alla
Hej där.
Har fott ont i halsen igen. Jag trodde det var över, så kom det tillbaka som en enveten fluga runt näsan.
Men skall ändå ner till a-huset och göra fler blad till Bazaren.
Go förmiddag!
Bauti, té med massa honung är jätteskönt för halsen! Krya på dig!
Addiz: Du har mail!
Hoppas ni andra har det gott, Kram på er alla! :)
Satt o funderade på en grej, skickar man tackkort till prästen??