• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Nides

Hej Bauti..

VI ska till Dominikanska! Oh värme....

• Nides

Ska hem nu vihörs senare..

Puss på dig Bauti!

• Bauti

Nides
    Men hallåååååå, varför är inte jag bjuden??????????

• Ab fab

trätaxen skall klappas- inga problem. men nides...är du under mig? på jobbet hoppas jag.. inte hemma

• FruTez

Bauti: Jag frågade om jag kunde följa med till Dominikanska, men det gick minsann inte! Dåligt av dom, att inte ta med mig! *fniss* Va är en trätax???

• Ab fab

trätax- en sådan leksakshudn från Brio som alla ungar har haft. Jag köpte en i lördags för att ge bort som present

• FruTez

Ab. Ok! Då fattar jag! Hehe!

Nån som har tips på snabblagad och inte allt för krånlig, men ändå lite lyxig mat som jag kan göra på fredag? Jag har bjudit min man på date och har lovat att ge honom en trerätters middag. Bara att jag har INGEN aning om vad jag ska göra... Tips, någon?? :)

• Ab fab

recepttips? Inga problem. Vad gillar ni för mat?

• Frujj

Ab: ha en underbar resa! Hur länge är ni borta?
    Jag ska snart börja räkna ner dagarna till vi åker

Nu börjar DH!

Kramiz

• Carma07

Godkväll i stugan

Nides: Tack för fikat och för bröllopsbilder.

MissP: Prova på Format, de har nog en "Tack-stämpel". Har för mig att jag har sett det där.

Fredag: Tråkigt att ni är så missnöjda med era bilder, men skönt ändå kanske att ha kommit till ett beslut och ta om dem. Kommer du fixa bukett, hår och smink igen också?

Frujj: När är det ni åker? Vi hade ju tänkt att få ihop en fika när du också kan komma med.

Vi ska åka på bröllopsresa till helgen. Ända till Göteborg. En vän till J har bonusnatt på ett hotell som han inte hinner utnyttja och har gett den till oss. Sedan har vi även fribiljetter på bio och ett presentkort på restaurangbesök så vi tänkte ta allt på en gång och "mysa" i Götet.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5