• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Carma07

Addiz: Jag har redan mailat över dem väl? Fick du inte bilderna? Säg till isf så kan jag maila dem på nytt igen.

• Addiz

Carma: Aha, jag har inte kollat jobbmailen under helgen... Men då får jag se u på morgonen! =) Tack!

• Ab fab

god morong mina skönsjungande damer.

Idag är jag hes o sliten i stämbanden. det regnar o blåser men onsdag så åker jag på semester

• Carma07

Ab: Vad härligt med semester. Speciellt nu när det verkar som den gråa, mörka och blöta delen av hösten är på gång.

Idag blir det mycket jobb igen. Hoppas jag hinner kika in till er emellanåt ändå.

• FruTez

Hej hopp!

*studsar in här*

Är lite glad, för jag har hittat ett företag som verkar ha ett bra utbud av mitt favvoskomärke Clarks! *yay*

Måste se när jag kan åka in till stan o kika! Hihi!

• FruTez

Ab: Då är provskor inget för mig, har stora fossingar, 39:or! :)

• Carma07

Lunchen över och dags att ta tag i lite kontorsarbete en liten stund. Ypperligt tillfälle att smita in här. För visst ingår BT i kontorsarbete?

Mina arbetskamrater blir nog trötta på mig snart. Jag tränar tills jag ska spela Singstar igen.

Är det svårt att lägga upp bilder på facebook? Har några bilder jag tänkte lägga upp där från ett superkul pyjamasparty jag har varit på.

• Carma07

Ab: Tack för tipset med skorna. Helt klart värt att kolla upp, kan ju ha tur att det finns några små 37:or.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5