• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

jag har tråkigt idag... ingen jobblust alls Hoppas ni vill underhålla mig efter lunchen för nu sticker jag o käkar med en vännina

• Carma07

Fredag: Låter kul med AW, men dessto mindre kul att jobba en söndag.

bauti: Lycka till med besiktningen.

Nu har jag varit iväg hos frissan och äntligen kapat av mig håret litegranna. Kanske något kortare än jag tänkt och lite mer uttunnad än vad jag kanske ville, men så skönt. Det blev lite sura miner när jag kom tillbaka bara. Det är J som vill att jag ska ha långt hår.

• FredagenDen13

Carma:
    Nej, jobba 6 dagar i veckan e ju inget som man vill precis.
    Men men, bara att kämpa på!

Åh vad kul med ett frisörbesök!

• Carma07

Fredag: Ja, det är jätteskönt med kortare hår, men lite tråkigt med en besviken man.

• Ab fab

skall du göra något kul i helgen Carma?

vi skall på svampjakt på söndag om vädret tillåter. RIng om du ha lust att följa med

• Carma07

Ab: Vi ska iväg till ett par kompisars sommarstuga i helgen. Vi åker upp redan ikväll och åker hem på söndag någon gång. Vi brukar göra det varje år och det är himla mysigt. Det brukar bli god middag, slö och slapp, kräftskiva, bastubad, fest och mer slö och slapp på söndag och ibland någon liten utflykt.

• Ab fab

vilken härlgi helg det låter som Carma

• Carma07

Ja, det brukar vara supermysigt. Ikväll blir det bara vi fyra, grillmat och chokladkaka. Sedan under dagen imorgon så droppar det in lite mer folk. Jag är inte jätteförtjust i kräftor och hummer så jag håller mig till räkorna och annan mat.

• Ab fab

det låter som du kommer överleva

jag skall roa mig med hantverkare o loppis...d in helg låter så mycket mysigare ...

• Linum

Abbe: Tur att jag läste ditt inlägg om svampjakt 2 ggr... jag läste "SVANJAKT" första gången

Nu har jag jobbat färdigt! Vi ska in till tryckeriet nu och lämna in våra festhäften. Skönt att få det avklarat!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5