Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tråden som aldrig dör...
Tråden som aldrig dör...
jag har tråkigt idag... ingen jobblust alls Hoppas ni vill underhålla mig efter lunchen för nu sticker jag o käkar med en vännina
Fredag: Låter kul med AW, men dessto mindre kul att jobba en söndag.
bauti: Lycka till med besiktningen.
Nu har jag varit iväg hos frissan och äntligen kapat av mig håret litegranna. Kanske något kortare än jag tänkt och lite mer uttunnad än vad jag kanske ville, men så skönt. Det blev lite sura miner när jag kom tillbaka bara. Det är J som vill att jag ska ha långt hår.
Carma:
Nej, jobba 6 dagar i veckan e ju inget som man vill precis.
Men men, bara att kämpa på!
Åh vad kul med ett frisörbesök!
Fredag: Ja, det är jätteskönt med kortare hår, men lite tråkigt med en besviken man.
skall du göra något kul i helgen Carma?
vi skall på svampjakt på söndag om vädret tillåter. RIng om du ha lust att följa med
Ab: Vi ska iväg till ett par kompisars sommarstuga i helgen. Vi åker upp redan ikväll och åker hem på söndag någon gång. Vi brukar göra det varje år och det är himla mysigt. Det brukar bli god middag, slö och slapp, kräftskiva, bastubad, fest och mer slö och slapp på söndag och ibland någon liten utflykt.
vilken härlgi helg det låter som Carma
Ja, det brukar vara supermysigt. Ikväll blir det bara vi fyra, grillmat och chokladkaka. Sedan under dagen imorgon så droppar det in lite mer folk. Jag är inte jätteförtjust i kräftor och hummer så jag håller mig till räkorna och annan mat.
det låter som du kommer överleva
jag skall roa mig med hantverkare o loppis...d in helg låter så mycket mysigare ...
Abbe: Tur att jag läste ditt inlägg om svampjakt 2 ggr... jag läste "SVANJAKT" första gången
Nu har jag jobbat färdigt! Vi ska in till tryckeriet nu och lämna in våra festhäften. Skönt att få det avklarat!