• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Tråden som aldrig dör...

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Ab fab

skjuter virituell champagnekork o firar att Linum slutat jobba *ducka*

• Carma07

Nu måste jag lämna er för en stund. Får se om jag hinner in här något mer. Så jag önskar er en trevlig helg nu.

• Bauti

Bilen gick igenom besiktningen som smör på en het kniv

Skall ta den lung i kväll, har världens skallebank. Har haft det hela dagen
    Men men, då vet man att man har något i skallen.

• FredagenDen13

Bauti:
    Ta något gott att dricka, så kanske du glömmer huvudvärken!

Önskar er alla en trevlig helg!

• Frujj

God eftermiddag
    Vill bara önska er en trevlig helg. Nån som ska på bokmässan?

Bauti: Jag har oxå haft världens huvudvärk idag *sympatiknaprar på en Ipren med Bauti*

Igår var jag på pärlträff, det fanns både pärlor att köpa och göra själv och färdiga halsband. Jag köpte två jättefina. Hade det ena på jobbet idag och kände mig såå fiiin *ler*

Är det många här som hänger på FL?

Kram!

• Nibla

Hej!

Ladies NIght var grymt bra igår, skrattade hela kvällen!

Frujj,
    Ja, jag finns på FL. Sök på orten där jag bor och sen tre första bokstäverna i mitt namn så ska du nog hittta mig.

• Långserud

Hej! Här kommer ett inlägg från en nybliven bröllopstorgetbesökare som fastnade för trådens namn "Fikasugna bröllopsplanerare i Gbg"! Dels för att jag är nybliven planerare, dels för att jag är ganska nyinflyttad och öppen för nya bekantskaper och dessutom först ut i kompisgänget med att gifta mig och därav såååå sugen på att prata tips ideer etc!

Men rätta mig om jag har fel...har läst en del av tråden och får känsla av att ni är vänninnor och kanske redan gifta? (om ni redan är gifta så får ni gäääärna skriva alla do´s and dont´s får ni gärna skriva om då!)

Ha en fortsatt bra helg! //Catrin

• Bauti

Långserud
    Välkommen till våran tråd.
    Vi är ett gäng på 10-12 tjrjer som redan är medlämmar i Fruars klubb. Ja, föruton Linum som gifter sig nästa lördag och Addiz som planerar i januari.

• Carma07

Hej mina vänner

Tillbaka från en underbar helg vid kusten. God mat, roligt sällskap, spel, bastu, käftskiva och en liten kurs i facebook. Snart kommer jag och letar upp er.

Fick tyvärr göra ett stopp vid jobbet på vägen hem. Lite saker som måste bli klara till imorgon.

bauti: Vad skönt att Ior gick igenom besiktningen.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5