• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Frujj- va bra att du försöker säga till o inte ger upp.

Jag har varit o fikat på stan efter kursen. nu slappar jag hemma. R tittar på fotboll hos grannen. Inte så förtjust i fotboll så jag står gärna över

Jag har fått finnar... fasiken.. skulle inte sådant försvinna efter 40??????

• Ab fab

GRATTIS Nides. Gu va kul med nytt jobb. Är det på samma företag???? Det klart en begåvad och frammåt kvinna som du måste få bättre jobb.

Lycka till med grälningen.. *s* Det löser sig men ge dig inte i första taget.

Frujj- nu k an du mejla om du har möjlighet

Idag är en lugn dag- massa jobb. R är i Paris

• Ab fab

nej jag är här men har en himla full mejlbox eftersom jag inte öppnade den igår.

• Ab fab

här var det inte mycket liv nu går jag hem. inga planer idag- så skönt...

• Ab fab

här var det inte mycket liv nu går jag hem. inga planer idag- så skönt...

• Ab fab

god morgon.

vi får ge tråden lite konstgjord andning.

hade en e´xtremt lugn o trist kväll igår. var arg efter att ha fått ett sånt tyket svar från en tysk mäklare jag jobbar med. satt o retade upp mig hela kvällen.

idag tänkte jag gå hem lite tidigare. Handla o njuta av att det är fredag. en godispåse o slappa i soffan kanske

imorgon skall vi ha tackmiddag för ett par som hjälpte oss mycket på bröllopet. heldag med tur på i saluhallen, matlagningskurs o spel. söndag skall vi hjälpa mamma med att sätta upp grejer efter renoveringen. sen blir det Operan o My fair lady på kvällen.

• Ab fab

Aw låter som en himla trevlig idé idag.

håller tummarna tezz för att korten blir bra. hoppas jag snart får se dem. har du fått bilderna av gästerna ännu?

• Ab fab

nej va synd. vad är det som är fel med dem?

jag är så nöjd med våra. framförallt att vi kände oss så avspända och lugna med fotografen. Det är ju den kommentar vi fått mest- att vi ser så glada ut

• Ab fab

hej addiz- hoppas vi får tjuvkika på din inbjudan

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5