Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
vilka härliga bilder! en sån snyging du är Nides
vilka härliga bilder! en sån snyging du är Nides
drop-dead gorgeous
hej vännen- ledsen att jag inte svarade dig i morse. tack för listan. perfekt *säge hon med bulor i pannan efter ginflaskan*
va skönt att det löste sig med klänningen. Jag hämtade min egen från kemtvätten i veckan. Jag skall ha med den till BA. Hällde skumpa på den åtminstone tre gånger under minglet men tur att den var brun o att skumpa är betydligt mer ofärgat än rödvin
Låter som du har mycket att göra Addiz. Jobbresande sliter- jag satt just o suckade över att jag kanske måste åka till New York före jul- min vännina som inte kommer längre än Mölndal tyckte det ar ett I-landsproblem *s*
nu skall jag gå hem- eller snarare fika med mamsen på stan.trevlig helg o vi ses i morgon
hej hopp o grattid Linum
Vilket vackert bröllop. Underbar musik. Sången, fiolen och det nykomponerade verket - fantastistk!
Att shaka drinkar var ju inte helt trist det heller. Ni hade verkligen sköna gäster. O din coola syster Sören.
Idagt har jag dejtingfika för mina väninnor. Jag vill ju gå på fler bröllop.....
vilka vackra bilder Linum. Ser fram emot att se resten. Den buketten hade passat din stil addiz (tror jag) Den var superfin
vi gillade fru niblas tackkort så mycket att vi försökte skapa något liknande- ett collage var givet. Låttexten var ju en del av bröllopet både genom sången vid vigseln o att vi dansade förstea dansen till den. Sen har man ju tur som har så fantastiska kamrater som fixar till de idéer man har till verklighet *puss o tack nides*
vilka bilder väljer du mellan nides? var finns de? jag kan kolla o rösta på några om du vill