Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
addiz- välj det bord du vill. återkommer i morgon med mer info. jag missade ett kuvert igår som kommit från loppisen.l var alldeles för sen o för trött tyvärr
fika 1730 på vanilj på tisdag?
addiz- välj det bord du vill. återkommer i morgon med mer info. jag missade ett kuvert igår som kommit från loppisen.l var alldeles för sen o för trött tyvärr
fika 1730 på vanilj på tisdag?
godmorgon
Tezz- välkommen hem. så skönt att du är tillbaka hos hos
linum- grattis. hoppas du får bada i skumpa idag. Ditt nya jobb är verkligen perfekt.
Nides- jag fixar pengarna idag
vår egen blog är uppdaterad- bild på Boman på bröllop
han är så söt där han ligger bland alla fötter
uppdaterat min egen blog med fler bilder
jag har tråkigt idag... ingen jobblust alls Hoppas ni vill underhålla mig efter lunchen för nu sticker jag o käkar med en vännina
skall du göra något kul i helgen Carma?
vi skall på svampjakt på söndag om vädret tillåter. RIng om du ha lust att följa med
vilken härlgi helg det låter som Carma
det låter som du kommer överleva
jag skall roa mig med hantverkare o loppis...d in helg låter så mycket mysigare ...
skjuter virituell champagnekork o firar att Linum slutat jobba *ducka*
god morgon
det har varit en bra helg. I fredags så fixade vi inför loppisen, träffade mammas hantverkade o efter det slappade hemma. Lördagen var det dags för loppis- himla trevligt men det gick inte speciellt bra. Några hundralappar i överskott - bellevue var bättre. Men fick träffa Addiz (gick det bra igår???) Sen åkte vi hem till R:s bestman och hämtade vigselbeviset. Kräftätning hemma vilket inte var helt fel.
Igår blev det städning o fixning efter en lång frukost med te o tidningar i sängen. en promenad i skogen - 3 liter trattisar o 2 dl kantareller. Cellokonstert o sen slappade jag i soffan. Zappade hysteriskt- vilket inte var helt fel
Fika idag. 1730???
Nides- yippi är jag ...
Jag har precis börjat logga på facebook, men kommer inte åt den via jobbet.