• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

addiz- välj det bord du vill. återkommer i morgon med mer info. jag missade ett kuvert igår som kommit från loppisen.l var alldeles för sen o för trött tyvärr

fika 1730 på vanilj på tisdag?

• Ab fab

godmorgon

Tezz- välkommen hem. så skönt att du är tillbaka hos hos

linum- grattis. hoppas du får bada i skumpa idag. Ditt nya jobb är verkligen perfekt.

Nides- jag fixar pengarna idag

• Ab fab

vår egen blog är uppdaterad- bild på Boman på bröllop

• Ab fab

han är så söt där han ligger bland alla fötter

uppdaterat min egen blog med fler bilder

• Ab fab

jag har tråkigt idag... ingen jobblust alls Hoppas ni vill underhålla mig efter lunchen för nu sticker jag o käkar med en vännina

• Ab fab

skall du göra något kul i helgen Carma?

vi skall på svampjakt på söndag om vädret tillåter. RIng om du ha lust att följa med

• Ab fab

vilken härlgi helg det låter som Carma

• Ab fab

det låter som du kommer överleva

jag skall roa mig med hantverkare o loppis...d in helg låter så mycket mysigare ...

• Ab fab

skjuter virituell champagnekork o firar att Linum slutat jobba *ducka*

• Ab fab

god morgon
    det har varit en bra helg. I fredags så fixade vi inför loppisen, träffade mammas hantverkade o efter det slappade hemma. Lördagen var det dags för loppis- himla trevligt men det gick inte speciellt bra. Några hundralappar i överskott - bellevue var bättre. Men fick träffa Addiz (gick det bra igår???) Sen åkte vi hem till R:s bestman och hämtade vigselbeviset. Kräftätning hemma vilket inte var helt fel.

Igår blev det städning o fixning efter en lång frukost med te o tidningar i sängen. en promenad i skogen - 3 liter trattisar o 2 dl kantareller. Cellokonstert o sen slappade jag i soffan. Zappade hysteriskt- vilket inte var helt fel

Fika idag. 1730???

Nides- yippi är jag ...

Jag har precis börjat logga på facebook, men kommer inte åt den via jobbet.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5