• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Nu ska jag iväg till frissan och kolla om de har tid med mig. De har öppet hus till kl 1800.

Ha en bra kväll.

• Carma07

Godmorgon

Idag tar jag sovmorgon och är hemma och bakar kaka. Det blev så sent igår när jag pysslade att jag inte orkade sätta igång igår. Är verkligen supertrött och undrar lite hur jag ska klara helgen. Tror jag får ta ledigt ngågon dag nästa vecka om det funkar och bara vara hemma och sova.

Ska bli jättekul att ses ikväll.

• Carma07

Nu måste jag rusa. Ska iväg till frissan som jag inte fick tid till igår.

Tezz: Påminn mig ikväll om att jag har läst din blogg. Jag har en rekommendation (?) till dig.

Syns vi inte på tråden innan så syns vi ikväll.

• Carma07

Tezz: Hon klippte det lite kort och just nu är jag lika sur som maken. Men det brukar bli bättre när man får fixa till det själv. Inget jag hinner idag, usch, vad stressad jag känner mig. Längtar till ikväll när jag kan sitta ner i lugn och ro med er.

• Carma07

Godmorgon.

Tack alla för i fredags. Det var superkul som vanligt.

Nibla: Tack för den goda maten. Vilket hus ni har!! Det var jättefint. Har du för säkerhets skull räknat katterna att de fortfarande är två så vi inte fick med oss någon hem.

Recept kommer under dagen. Kul att ni tyckte om den.

I helgen var vi nere i Halmstad hos vänner som drog lotten att de skulle ornda en pysseldag åt oss. Det var rätt person som drog den, hon pysslar med samma saker som jag. Efter att ha lämnat av maken åkte hon och jag ner till Helsingborg på en pysseldag som var jättekul. På kvällen hemma sedan hos dem kom deras granne in med hennes nya fina stämplar så vi tillbringade kvällen med att stämpla upp lite grann.

Idag är jag supertrött och orkade inte gå upp. Jag tog mig en sovmorgon och äter nu en liten frukost framför datorn. Dags att fixa till sig lite och bege sig till jobbet.

Tezz: Vi kan väl kolla under dagarna om en dag som kan passa för pysseldag.

• Carma07

Godmorgon

Bautie: Kramar till Linus (Hunden) i efterskott från mig. Vad mysigt med adventsljusen redan. Mina planer var att kanske få en ledig dag i veckan att fixa det, men det ser mörkt ut just nu. Får ta lördagen till det.

Tezz: Har sett hennes blogg härinne på BT förut. Alltid kul att kika på dem, man hittar alltid någon inspiration.

Usch, fortfarande mycket att göra på jobbet. Hade önskat att det skulle ha lugnat ner sig tills nu. Men det är bara att jobba på så kanske man når änden nån gång.

I helgen var det inte bara roliga stämplar jag fick med mig hem utan även förkylningsbasckelusker. Vi blev båda smittade som bröt ut i går eftermiddag. Det intressanta är att mitt är nästan borta och känns bara lite granna, medans maken har blivit mycket sämre. Undrar om det beror på karlar och förkylning.

• Carma07

Godmorgon

Usch, tillbaka på jobbet igen. Mest av allt skulle jag egentligen vilja vara hemma och städa, pynta och göra julkort. Fick knåpat ihop ett igår iaf och ett annat påbörjat.

Vi är båda bättre med våra förkylningar och det känns skönt.

Ab: Missade ditt inlägg igår med städningen. Hoppas att det löste sig.

• Carma07

Nides: Kikade på era härliga kort från smekmånaden. Det såg helt underbart ut där ni var.

• Carma07

Bauti: Uppfann inte Gud tidiga mornar för att man ska kunna ligga i sängen och dra sig och slumra gott? Det är vad jag tror.

Hoppas vi ses imorgon. Vi ska typiskt lämna in bilen på service imorgon, men jag tror att det kommer att lösa sig ändå.

• Carma07

Tezz: Vad spännande!! Då kan vi sätta igång snart. Jag kallar papprena bara för scrappispapper. Det finns massor av olika märken, men det brukar jag inte kalla dem för. Bazill är de enfärgade papprena. Vad har du köpt för stämplar? *nyfiken*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5