Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
Tezz: Det behöver väl inte vara över bara för att du har postat tackkorten. Du har ju ett bröllopsalbum kvar att göra också.
Tezz: Det behöver väl inte vara över bara för att du har postat tackkorten. Du har ju ett bröllopsalbum kvar att göra också.
Tezz: Så som jag ser det så är det nu som allt det roliga börjar.
Godmorgon.
Tezz: Har du inte tråden bland favoriter? Då är den väldigt snabb att hitta.
Ab: Vad mysigt det låter med julmarknad.
Bauti: Jag hoppas jag hinner komma bort till er idag. Vi har lämnat in bilen på service och maken har åkt till Arvika, så det är mitt jobb att lämna och hämta den idag. Jag har bett dem att ringa när den är klar och om det är tillräckligt lungt på jobbet hoppas jag kunna hämta den under dagen. Om jag inte hinner idag hoppas jag det kommer fler tillfällen.
Mycket hoppas såg jag, men ibland får man leva på det.
Bauti: Hoppas kvällen gick bra. Så typiskt att allt kör ihop sig när jag har gått och väntat på idag.
Jag skulle aldrig ha hånat maken för att han blev så dålig i förkylningen och inte jag, för nu har det kommit. Efter jag hade hämtat bilen åkte jag för att handla och kände mig inte alls bra. Det kom väldigt snabbt. Handlade bara fryst snabbmat istället så jag kunde skynda mig hem. Fyy bubblan, jag har inte tid med det här.
Godmorgon från en sjuk Carma. Usch, vad trist. Men känner att jag måste åka och jobba ändå. Får göra det viktigaste först och se sen hur mycket jag orkar.
Tezz: Hoppas du har det bra på er lilla miniweekend. Det låter hur mysigt som helst.
Ab: Tack! Måste erkänna att soffan lockar väldigt idag. Tezz har skrivit i sin blogg om vart hon är under helgen. Dags för er mysiga filmkväll. Jättemysigt.
Bauti: Du har rätt, det kunde faktiskt ha varit mycket värre.
Har nu gett upp jobbet och åkt hem. Ska värma upp lite frysmat som får duga som lunch, och sedan blir det nog under en filt i soffan. Det är bara det att när man kommer hem så finns det så mycket som man mycket hellre skulle vilja göra.
Bauti: Förkylningen har blivit värre, men hoppas på att det vänder idag. Det värsta är att eftersom jag inte kunde ta en ledig dag under veckan får vi ge oss ut en sväng på stan idag för att kunna fixa advent hemma. Får se hur mycket vi pallar.
Tråkigt med sånt här pisseväder när det var planerat julmarknad. Men å andra sidan är det verkligen innemysarväder.
Trevlig helg alla!!
Linum: Kul att du kikar in en sväng. Vad är det den 13/12?
Är lite sur för att jag typiskt blev sjuk till denna helgen. Det är ju den helgen jag har längtat efter mest att få städa och pynta hemma, men jag orkar ingenting. Usch och blä.
Godmorgon
Ab: Jag mår inte bättre utan sämre. Men jag måste ändå åka in en sväng till jobbet och jobba idag. Är uppe och rör på mig för att se om det släpper lite. Måste vara någon slags influensa jag har åkt på.