Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
trätax- en sådan leksakshudn från Brio som alla ungar har haft. Jag köpte en i lördags för att ge bort som present
trätax- en sådan leksakshudn från Brio som alla ungar har haft. Jag köpte en i lördags för att ge bort som present
recepttips? Inga problem. Vad gillar ni för mat?
hej
nu sitter vi på tåget. första steget...
carma- vilken häröig helög. hotell i sin egen stad är erfekt. vi gör så ibland bara för att det är så skönt att byta miljö.
menyförslag
-trattkantarellsoppa
fräsk finhackad bacon o lök. lägg i finmalda torkade trattisar. häll på vtten, matlagningsgrädde o buljong.
-kycklingfile fylld med salami och rostad paprika (finns på burk)
gör ett snitt i kycklingfilén. fyll med salami o paprika. stek filéerna i ugn. servera med paprikasås (paprika mixad med creme fraish)
-gino
kiwi, anans o jordgubbar i en form. riven vit choklad över o så in ugn, hög värm i några minuter
jag skalol fundera på förrätt... skall kolla med matvraket brevid*s*
la ut lite fler bilder på min blog igår.
ooo vi har ny ipod. me likie...
en kortishälsning från stora världen. landade i morse- nu har vi kollat in stan. Så himla fint här är. En rundtur o snart är vi bjudna på middag. Fler o mer uttömmande rapporter senare
hej sötingar
Hoppas ni fryser ordentligt *ler elakt...* Här är 25 grader, perfekt vår, grönt och vackert. Igår var vi på kalas så det var långklänning på. Idag skall vi ut till en gård, rida o grilla. Bussen går alldeles snart.
Det finns fantastiska skor här... vad annars... det är ju här jag är Cashmirtröjor i mängder. Allt är väldigt billigt. tre rätter med vin o kaffe kostade 160 kr på en yacht club igår. man överlever alltså
hej hopp
vi ar i regnskogen nu. idag skall vi kolla in vattenfall, i morgon blir det Brasilien o paragy}uay. Lite svart for fika for min del
Brogyllen har väldigt goda kakor
jag kopplar av vid poolen o passar på att jobba en del. riktigt skönt att vara själv en stund. Det är mycket folk runt omkring hela tiden o jag är ju en person som behöver vara själv. Sparar lite semesterdagar på det här sättet också
hej brudarna
Vi ar i Mar del Plata hos slaktingarna. Trevligt men lite val kallt. I morgon aker vi tillbaka till Buenos Aires igen. Vi har sett sjolejon- hur tuffa som helst
Ha en mysig fike utan mig... suck...