• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

äntligen fredag... gud så skönt. är trött så jag är vimsig. men nu sitter jag på tåget till Vänersborg. Skall bli omhändertagen av vänner ikväll o mamma tar hhand om mig på söndag. vilken lyx.

sköt om er ladies

• Ab fab

äntligen fredag... gud så skönt. är trött så jag är vimsig. men nu sitter jag på tåget till Vänersborg. Skall bli omhändertagen av vänner ikväll o mamma tar hhand om mig på söndag. vilken lyx.

sköt om er ladies

• Ab fab

Hoppas du mår bättre Carma. Det är ju dags att jobba igen*s*

Sitter på tåget.skall vara i sto hela veckan

Tezz- hur var din helg? Underbar antar jag...

• Ab fab

men Carma... ligg hemma o kurera dig. Det är inte bra att jobba när man är sjuk. *hytter med fingret o ser barsk ut*

• Ab fab

fårstår dig Bauti... jag blir himla trött på sådant också. Hur är det med dig annars- gick försäljningen bra?

• Ab fab

skall kasta mig in på bloggen för att kolla Tezz-

• Ab fab

om jag hade adressen tillgänlig förstås

• Ab fab

tack tezz- vilken mysig helg ni haft.

idag har jag varit på en racershoppingrunda. tv toppar o en bh på 10 minuter. ikväll skall jag träffa en gammal kursare fr skolan i frankrike. hon har bjudit med mig på nåt gratisevenemang med show o mat. skall bli trevligt. i morgon blir det middag med svärisarna . skall hämta kakor hos svärmor. de bästa småkakor som finns

• Ab fab

ja balders hage har bra korgar. även i göteborg. jag skall till alingsås på lördag. balders hagebesök är givet

frujj-välkommen hem. hur var all inclusiv-livet?

• Ab fab

Balders hage iGöteborg ligger på Södra hamngatan, brevid GoldenDays

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5