• FruTez

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

Go förmiddag!

Bauti, té med massa honung är jätteskönt för halsen! Krya på dig!

Addiz: Du har mail!

Hoppas ni andra har det gott, Kram på er alla! :)

• FruTez

Satt o funderade på en grej, skickar man tackkort till prästen??

• FruTez

Morsning korsning!

Fika, låter som en jättebra idé! Jag kan alla dar, efter 17:30!

• FruTez

Abbe då! Va dåligt av dig att strunta i fika med oss "bara" för att du är i regnskogen! *fniss* Nä, ha det nu så underbart därborta!

• FruTez

Helluuu! Här är det verkligen tyst på dagarna! *eeeeekoooo*

Carma och ni andra! Jag har pratat med Frujj och hon kan varken träffas på tisdag eller onsdag och föreslog måndag. Jag kan också måndag, kan ni andra??

• FruTez

God morgon!

Carma: Då tycker jag också att vi säger måndag! Var? Hmm... De ställen jag känner till är inte många. Det enda jag kan komma på nu som vi inte varit på är tex. Café Vanilj vid KnappKarlsson? Har för mig att de har väldigt god sallad och lite pajer och massa kakor och annat smått o gått?

• FruTez

Addiz: Ok, jag har inte varit med på nån träff på Cafe Vanilj, måste varit när jag var i USA. Har du något annat förslag då?

Carma: Jag är gärna din shoppingguide!

• FruTez

God morgon!

Carma: Jobba inte ihjäl dig nu va! ;)

Ang. fika, jag har varken varit på Brogyllen eller Jungans, så jag är med på vilket som! Fröken Olssons är också bra, det ligger nära centralen och spårvagnen!

Ang. mässan: Åhhhh!!! Jag vill gå! Har för mig att de hade en mässa förra året på ARKEN men då kunde jag inte gå! Vilka är de som ska dit? Känner mig helt lyrisk! Hihi! *pyssla* *pyssla* *pyssla* Me like! Jag tar bilen dit isåfall om nån behöver skjuts! Jag kan både lördag o söndag! (tror jag?) Hihi!

• FruTez

Carma: Det enda som jag måste göra i helgen är byta däck på bilen (läs maken) . Det kan jag (läs han) göra lördag eller söndag, så om söndag passar dig bäst kanske vi kan gå på mässan då ? Frujj vet inte om hon kan gå eller inte utan hon hör av sig isåfall!

• FruTez

Bauti: Mail är bra, så man inte missar det!

Carma: Fasen också! Det är ju tydligen Fars Dag på söndag så jag kan nog inte gå på mässan på söndag ändå... Fanns det möjlighet för dig att gå på lördagen istället? Annars så har jag frågat min söta man och han sa att han kan "offra" sig och gå med mig på lördag om ingen kan... hahaha! Han är för söt! *fniss* Jag kanske kan lura dit honom en gång iaf! Hahha!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5